  • 1. Data: 2002-09-02 14:12:58
    Temat: mieszkanie komunalne - jak to zrobić?
    Od: "bendrzi" <b...@w...pl>

    Witam wszystkich i prosze o pomoc. Dostalem propozycje oddluzenia mieszkania
    komunalnego (10 000zł) i wykupienie go na wlasnosć. Jesli
    ktos walkowal kiedys ten temat prosze o wskazowki, jak zminimalizowac koszty
    i ryzyko wynikajace z tego, iz głowny lokator czyli Pan X moze wykupic je z
    duza znizka ale nie moze go sprzedac przez wydaje mi się 5 lat.
    Poza tym mam pytania:
    -Czy moze mnie w tym mieszkaniu zameldowac, jesli nie jestesmy spokrewnieni?
    -Jakie korzysci wynikaja z tego, ze moglbym zostac jego prawnym opiekunem?
    ten człowiek jest chory.
    Bardzo prosze o pomoc poniewaz jest to dla mnie ogromna szansa na wlasne
    36m2.
    Pozdrawiam i dziekuje
    Roman