  • 1. Data: 2008-08-24 01:30:26
    Temat: mieszkanie
    Od: MARTA STATKIEWICZ<t...@w...pl>

    sytuacja jest nastepujaca moj maz robil remont mieszkania ktorego wlascicielem
    jest jego ojciec, przed rozpoczeciem remontow byla zawarta umowa uzeczenia i
    jest wazna do konca 31.12.2012 posiadamy wszystkie rachunki za
    przeprowadzone remonty, ojciec zapewnial mojego meza ze mieszkanie bedzie na
    niego przepisane a ostatnio stwierdzil ze musi jeszcze pomyslec na kogo przepisze
    mieszkanie bo moj maz ma 2 braci i siostre moje pytanie jest nastepujace czy
    mozemy sie jakos zabezpieczyc przed przepisaniem mieszakania na kogos innego?
    czy jest jakas szansa odzyskania pieniedzy ktore zostaly wsadzone w remonty?
    jakiekolwiek podpowiedzi prosze kierowac na emaila: t...@w...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info