  • 1. Data: 2006-03-29 09:05:46
    Temat: mieszkanie
    Od: "TT" <a...@o...pl>

    witam,

    mam "mały" problem:
    podpisałem umowę przedwstępną na zakup mieszkania, wprowadziłem się,
    uzyskałem kredyt, kredyt został wypłacony deweloperowi, teraz chciałem
    podpisać akt i .... okazuje się, że to nie był nowy budynek, tylko stary
    wyremontowany, facet mnie oszukał

    co mam zrobić?

  • 2. Data: 2006-03-29 09:17:10
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TT wrote:
> [...]
    > uzyskałem kredyt, kredyt został wypłacony deweloperowi, teraz chciałem
    > podpisać akt i .... okazuje się, że to nie był nowy budynek, tylko stary

    Przepraszam bardzo: nie widziałeś wcześniej tego budynku na oczy? W
    dokumentach (m.in, potrzebnych do uzyskania kredytu) nie było daty
    (pierwszego) ukończenia budynku?

    > co mam zrobić?

    Cóż, jeśli deweloper sfałszował dokumenty, sprawa jest prosta - prokuratura.

    Jeśli nie - musiałbyś udowodnić, że nie wiedziałeś, że jest nowy. Dasz radę?

  • 3. Data: 2006-03-29 11:45:30
    Od: "TT" <a...@o...pl>

    wiadomości news:442a5094@news.home.net.pl...

    > Przepraszam bardzo: nie widziałeś wcześniej tego budynku na oczy? W
    > dokumentach (m.in, potrzebnych do uzyskania kredytu) nie było daty
    > (pierwszego) ukończenia budynku?

    nie, była data oddania do użytku, a oddanie do użytku następuje po każdym
    uzyskanym pozwoleniu na budowę,
    facet pokazał mi tylko część dokumentów, tych, na których nie było widoczne
    że to jest stary budynek,
    budynek widziałem, ale co z tego nowe tynki wewnątrz i na zaewnątrz, nowe
    okna itp, co miałem pobrać próbkę ściany i oddać do analizy?

    > Cóż, jeśli deweloper sfałszował dokumenty, sprawa jest prosta -
    > prokuratura.
    >
    > Jeśli nie - musiałbyś udowodnić, że nie wiedziałeś, że jest nowy. Dasz
    > radę?
    chodzi o to, że myślałem, że jest nowy i facet nadal twierdzi, że sprzedaje
    mi nowe mieszkanie - tylko jak mozna kupic nowe mieszkanie w starym budynku?