  • 1. Data: 2006-03-29 09:43:47
    Temat: Problem z mezem
    Od: "Marta Majcher" <q...@n...wp.pl>

    Od 3 lat jestem z mezem w separacji (sprawa o rozwod w toku teraz bedzie
    trzecia z kolei)
    Mielismy z mezem trzy samochody. Na wszystkie trzy wzielam ja kredyt i do
    dnia dzisiejszego je splacam. Maz byl wspolwlascicielem tych aut.
    Maz szantazujac mnie ze bedzie przychodzil do pracy co tez czynil i robiac
    burdy przystanelam na jego prosby i podpisalam mu umowy sprzedazy obu tych
    aut
    Postanowilam trzeciego juz tak latwo nie oddac ale maz nie chce chcial mi
    oddac dokumentow teraz za tydzien konczy sie OC i powiedzial ze mam je
    zaplacic bo jesli nie to Fundusz Gwarancyjny dobierze sie do mnie i da mi
    kare 10 tys PLN. Zadnego z tych aut nie uzytkowalam w momecie kiedy
    wyprowadzilam sie z dzieckiem z naszego mieszkania ktore do dnia
    dzisiejszego maz "okupuje"
    Maz nie chce mi oddac samochodu i przymusza do zaplacenia OC
    Co moge zrobic ???? Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc....

  • 2. Data: 2006-03-29 10:30:34
    Temat: Re: Problem z mezem
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Marta Majcher napisał(a):
> [...]
    > Maz nie chce mi oddac samochodu i przymusza do zaplacenia OC
    > Co moge zrobic ???? Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc....

    Weź nagraj te rozmowy i jedź na Policję. On norlamnie Ci grozi. A skoro
    auta były na kredyt to jakim cudem je sprzedałaś. Przecież one są
    własnością banku ( o ile wzięłaś kredyt celowy). Uważam, że tego chama
    powinnaś udupić. Uprzedź jego ruchy i skoro ci ma przychodzić awantury
    robić może warto:
    a) nagrać to na wideo
    b) zgłosić na policję-to są wymuszenia i szantaże
    c) zapłacić komuś parę złotych i niech mu wpierdul spuszczą

  • 3. Data: 2006-03-29 10:32:53
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Marta Majcher" <q...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mielismy z mezem trzy samochody. Na wszystkie trzy wzielam ja kredyt i do
    > dnia dzisiejszego je splacam. Maz byl wspolwlascicielem tych aut.

    Po cholerę komuś trzy samochody? :-))

> [...]
    > je zaplacic bo jesli nie to Fundusz Gwarancyjny dobierze sie do mnie i
    > da mi kare 10 tys PLN. Zadnego z tych aut nie uzytkowalam w momecie

    Jeżeli auto jest wspólną własnością to chyba kara zagraża jemu tak samo jak
    Tobie?
    Na złość mamie odmrożę sobie uszy?

    > kiedy wyprowadzilam sie z dzieckiem z naszego mieszkania ktore do dnia
    > dzisiejszego maz "okupuje"

    chyba "mieszka"?

    > Maz nie chce mi oddac samochodu i przymusza do zaplacenia OC
    > Co moge zrobic ???? Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc....

    Może uda się wypowiedzieć OC i wyrejestrować auto?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 4. Data: 2006-03-29 10:47:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Paweł porozsypywal nastepujace haczki:
    > Może uda się wypowiedzieć OC i wyrejestrować auto?
    Nie uda sie
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-03-29 20:12:29
    Od: "Marta Majcher" <q...@n...wp.pl>

    Juz to zrobilam na policji mowia ze go nawet zatrzymac nie moga musialby
    mnie okaleczyc albo zabic ale najlepiej zeby mnie tak okaleczyl zeby nic nie
    zrobil wtedy moga zaczac dzialac takto nie moga mu nic zrobic mam 13 letnia
    corke ktora dostaje smsy typu "powiedz tej kurwie ze ja zniszcze" doszlo do
    tego stopnia ze jak wpadl w furie i zamknelam sie w lazience to przyjechala
    policja i rzucil sie na policjanta policjanci wzieli go na komisariat i
    wpuscili mu lanie byl spokoj na tydzien potem chodzenie za mna czatowanie
    pod praca powrocilo.... Dla wyjasnienia trzy samochody byly potrzebne bo
    prowadzilam dzialalnosc (wozilam pary do slubow) byly to drogie amerykanskie
    limuzyny. Jesli chodzi o kolejna odpowiedz na temat "na zlosc babci odmroze
    sobie uszy" to mam z nim wczesniej wspomniane dziecko. On wprost mowi ze ja
    sobie dam rade jak komornik mnie bedzie scigal a ty nie bo masz dziecko....
    Zdazalo sie ze mnie uderzyl zglaszalam to na policje policja go zabierala na
    przesluchanie przyznawal sie mowil ze tak mnie kocha ze predzej mnie zabije
    niz pozwoli mi odejsc. wszystko jest w protokole a sprawa o rozwod jest juz
    trzecia z kolei. A ja sie po prostu tego czlowieka boje stad tez chcialabym
    azeby mi ktos tu pomogl. W tej chwili juz zmienilam drugiego adwokata ktory
    oprocz wziecia pieniazkow nie zrobil doslownie nic....

  • 6. Data: 2006-03-29 22:56:19
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Użytkownik "Marta Majcher" <q...@n...wp.pl> napisała;

    > mam 13 letnia
    > corke ktora dostaje smsy typu "powiedz tej k..... ze ja zniszcze"

    te SMS'y to moze byc dowod w sadzie, nie kasuj ich, czlowiek ktory kocha
    takich sms'ow nie wysyla

> [...]
    ktory
    > oprocz wziecia pieniazkow nie zrobil doslownie nic....

    przeciez to jest zlosliwe nekanie, jest na to paragraf, zbierz dowody i do
    sadu. chyba sad mu moze zakazac sie do Ciebie zblizac i do Twojego miejsca
    pracy a jak zakaz zlamie to znowu do sadu, w koncu mu cos zrobia az mu sie
    odechce. napisz jak Ci poszlo bedziemy myslec co dalej.
    --
    CZARNA LISTA LEKARZY
    www.kitle.135.it - bez reklam.