  • 11. Data: 2006-01-11 17:11:06
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dario wrote:
    > Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dq2oet$jhv$1@news.onet.pl...

    > W sumie chodzi o to ,jak będzie wyglądała moja sytuacja po wykupieniu
    > mieszkania i przepisaniu np na cioteczkę?

    Ciotka będzie właścicielką mieszkania i teoretycznie może od was chcieć
    podpisania umowy najmu mieszkania i płacenia opłat za wynajem.

    Jeżeli przysle wam pisemko, że macie się wyprowadzić, a wy tego nie
    zrobicie, to sama wyrzucic was nie moze.
    Każde jej nachalne wejście do mieszkania kierować od razu do sądu jako
    naruszenie miru domowego.
    Może oddać sprawę do sądu o eksmisję. Dostanie wyrok z klauzulą, że ma
    wam zapewnić mieszkanie socjalne. A tego pewnie nie zrobi, bo go po
    prostu nie ma.
    W ten sposób komornik z wyrokiem w ręce będzie czekał aż ona wskaże mu
    mieszkanie, do którego mógłby was ewentualnie eksmitować.

    Proponuję wam wizytę u prawnika, który takimi rzeczami się zajmuje.
    W każdym razie narazie możecie spać spokojnie.
    Przekonujcie babcię albo rozglądajcie się za kupnem jakiegoś mieszkania.