  • 1. Data: 2011-04-20 19:16:51
    Temat: miejsca parkingowe - lewiatan
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    Witam,

    pod moim blokiem są miejsca parkingowe oznaczone krzyżami (z jakimiś
    literkami). Z tego co słyszałem wykupił je sklep lewiatan znajdujący
    się w tym samym bloku, nie jest to nigdzie jednak oznakowane.
    Oznaczeniami nikt sie nei przejmuje, wszyscy parkują.

    Czy jednak zgodnie z prawem mogę za parkowanie na nich dostać mandat?
    Czy powinien znajdować się jakiś znak informujący o zakazie parkowania
    w tym miejscu?

  • 2. Data: 2011-04-29 18:02:01
    Temat: Re: miejsca parkingowe - lewiatan
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-20 21:16:51 +0200, Michał Jabłoński
    <m...@g...com> said:

    > Witam,
    >
    > pod moim blokiem są miejsca parkingowe oznaczone krzyżami (z jakimiś
    > literkami).

    Trzeba je przeczytać...
    ;>

    > Z tego co słyszałem wykupił je sklep lewiatan znajdując
    > się w tym samym bloku, nie jest to nigdzie jednak oznakowane.

    Cytuję:

    On 2011-04-20 21:16:51 +0200, Michał Jabłoński
    <m...@g...com> said:

    > pod moim blokiem są miejsca parkingowe oznaczone krzyżami (z jakimiś
    > literkami).

    Nie jest to oznakowane?
    ;>

    > Oznaczeniami nikt sie nei przejmuje, wszyscy parkują.

    Cóż...

    > Czy jednak zgodnie z prawem mogę za parkowanie na nich dostać mandat?

    Tak.

    > Czy powinien znajdować się jakiś znak informujący o zakazie parkowa
    > nia
    > w tym miejscu?

    Cytuję:

    On 2011-04-20 21:16:51 +0200, Michał Jabłoński
    <m...@g...com> said:

    > pod moim blokiem są miejsca parkingowe oznaczone krzyżami (z jakimiś
    > literkami).

    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-05-02 12:05:42
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Trzeba je przeczytać...
    > ;>

    > Cytuję:

    > Nie jest to oznakowane?
    > ;>

    czy koperta jest samoistnym znakiem czy też tylko oznaczeniem miejsca o
    którym mówi znak pionowy?

  • 4. Data: 2011-05-03 17:19:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-02 14:05:42 +0200, cyklista <c...@k...pl> said:

    > czy koperta jest samoistnym znakiem

    Tak.

    Np. tu:
    <http://www.znaki-drogowe.pl/index.php?option=com_co
    ntent&view=category&layout=blog&id=46&Itemid=53>

    --

    Bydlę

  • 5. Data: 2011-05-04 06:52:42
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Tak.
    >
    > Np. tu:
    > <http://www.znaki-drogowe.pl/index.php?option=com_co
    ntent&view=category&layout=blog&id=46&Itemid=53>

    może nieprecyzyjnie się zapytałem, to że jest znakiem to wiem, ale też
    wiem że tylko oznacza miejsce a nie stanowi sama w sobie zakazu
    parkowania, bo ten ma być wyrażony znakiem pionowym

    więc pytam się ponownie, czy uważacie tak ja Ja, że sama koperta bez
    znaku pionowego oznaczającego o jakie pojazdy chodzi jest błędnym
    oznakowaniem i nie obowiązuje nas

  • 6. Data: 2011-05-04 12:22:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-04 08:52:42 +0200, cyklista <c...@k...pl> said:

> [...]
    >>

    > może nieprecyzyjnie się zapytałem, to że jest znakiem to wiem, al e też
    > wiem że tylko oznacza miejsce a nie stanowi sama w sobie zakazu

    Bo takiego zakazu nie ma w przepisach.

    > bo ten ma być wyrażony znakiem pionowym

    Nie ma takiego znaku.

    > więc pytam się ponownie, czy uważacie tak ja Ja

    Piszesz o sobie per Ja?

    > , że sama koperta bez znaku pionowego oznaczającego o jakie pojazdy
    > chodzi jest błędnym oznakowaniem
    > i nie obowiązuje nas

    Wskaż ten przepis, który o tym mówi.

    --