  • 1. Data: 2011-04-20 18:42:19
    Temat: napasc w miejscu pracy
    Od: NoName <n...@m...com>

    Wynajmuje lokal handlowy. w umowie mam termin platnosci do 10 kazdego
    mies a w przypadku zwloki z zaplata do 10 nastepnego miesiaca wlasciciel
    ma prawo wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym. Aktualnie
    spoznilem sie 10 dni z zaplata czynszu i kobieta wpadla dzisiaj z mezem
    (nie majac zadnego wypowiedzenia) do lokalu ktory od niej wynajmuje i
    oboje zaczeli sie ze mna szarpac bo chcieli zmieniac zamki na co nie
    chcialem pozwolic. Wezwalem ochrone i policje. calosc jest tez nagrana
    na dyktafonie. Mam swiadkow na to ze szarpali sie ze mna w lokalu. Mam
    tez zaswiadczenie od lekarza ze jestem podrapany. Czy w moge dochodzic
    swoich praw w pozwie cywilnym czy to idzie z urzedu ?

  • 2. Data: 2011-04-20 20:55:48
    Temat: Re: napasc w miejscu pracy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 20:42, NoName pisze:
> [...]
    > tez zaswiadczenie od lekarza ze jestem podrapany. Czy w moge dochodzic
    > swoich praw w pozwie cywilnym czy to idzie z urzedu ?

    Tak, ale zapłać najpierw czynsz.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-04-20 21:08:31
    Od: NoName <n...@m...com>

    W dniu 2011-04-20 22:55, animka pisze:
    > Tak, ale zapłać najpierw czynsz.

    czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie
    moze mi wreczyc 10 maja
    cos jeszcze?

  • 4. Data: 2011-04-20 22:09:59
    Od: NoName <n...@m...com>

    W dniu 2011-04-21 01:54, Smok Eustachy pisze:

    > Przyklej tabliczkę: "obiekt monitorowany" i wstaw kamerkę.

    skoro to jest poziom Twoich wypowiedzi to chyba pomyliles grupy...

  • 5. Data: 2011-04-20 23:47:37
    Od: <s...@a...pl>

    > czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie moze
    > mi wreczyc 10 maja

    Tak. Jestem przekonany, że wypowiedzenie mogą wręczyć ci już dziś. Chyba ze
    jesteś tak obrotny, że podpisali z tobą umowę, gdzie jedyną podstawą
    rozwiązania umowy jest zaleganie z czynszem. Zazwyczaj jednak daje się inne
    warianty z np. 3 miesięcznym wypowiedzeniem.

    Tak z ciekawości zapytam - dałes znać właścicielowi, że się spóźnisz z
    zapłatą? To byłoby ludzkie, zwyczajne podejście. Każdemu może się w końcu
    trafić trudny okres w działalności. Mam jednak wrażenie, że chciałeć
    pocwaniaczyć, a trafiłeś na podobnych tobie.

  • 6. Data: 2011-04-20 23:54:11
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2011-04-21 06:06:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "NoName" <n...@m...com> napisał

> [...]
    > ze szarpali sie ze mna w lokalu. Mam tez zaswiadczenie od lekarza ze
    > jestem podrapany. Czy w moge dochodzic swoich praw w pozwie cywilnym

    Nie napisałeś jakich swoich praw chcesz dochodzić. Jeśli chodzi o
    naruszenie twojej nietykalności to mówi o tym art. 217 kodeksu
    karnego, ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego. Możesz zgłosić
    skargę na policji, na twój wniosek oni mogą zebrać dowody i w twoim
    imieniu sporządzić i wnieść do sądu akt oskarżenia.
    Jednak przede wszystkim zastanów się czy warto kontynuować współpracę
    z takim wynajmującym. Już masz problem a po wniesieniu oskarżenia
    łatwiej nie będzie.

  • 8. Data: 2011-04-21 06:13:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 08:06, Alek pisze:

    > Już masz problem a po wniesieniu oskarżenia łatwiej
    > nie będzie.

    A ja mam wrażenie że to raczej wynajmujący ma problem. :(

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-04-21 06:32:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > A ja mam wrażenie że to raczej wynajmujący ma problem. :(

    Spóźnienie z zapłatą o 10 dni to nie jest tragedia. Normalny człowiek
    w takiej sytuacji dzwoni z ponagleniem, wysyła wezwanie do zapłaty,
    ostatecznie wypowiada umowę. Nalot na lokal i szarpanie się z najemcą
    to nie jest normalne zachowanie normalnych ludzi.

  • 10. Data: 2011-04-21 06:38:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 08:32, Alek pisze:

    > Spóźnienie z zapłatą o 10 dni to nie jest tragedia.

    Zwłąszcza dla wynajmującego. Jak widać - to żaden problem.

> [...]

    > ostatecznie wypowiada umowę. Nalot na lokal i szarpanie się z najemcą to
    > nie jest normalne zachowanie normalnych ludzi.

    Podskórnie czuję, że to nie pierwszy raz było takie opóźnienie.
    Co akurat nie jest żadnym usprawiedliwieniem napaści. :(

    --
    spp