  • 1. Data: 2010-01-31 12:44:39
    Temat: [media] Znieważenie zwłok na terenie RP opisane w nypost.com
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    http://www.nypost.com/p/news/national/torah_trouble_
    for_rabbi_indiana_97SmMclAEhNXC8zolKW47H
    <quote>
    Torah trouble for 'Rabbi Indiana Jones'
    By JAMES FANELLI; Last Updated: 7:19 AM, January 31, 2010
    [...]
    Central Synagogue's Torah also has a dubious provenance. Youlus
    claimed he secretly unearthed it in 2004 in a cemetery near Auschwitz,
    the Polish concentration camp.
    </quote>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nikt nie jest patriotą, gdy chodzi o podatki.

  • 2. Data: 2010-01-31 19:15:49
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Sty, 13:44, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    > Nikt nie jest patriotą, gdy chodzi o podatki.

    W NYpost pisza ze do tego nie doszlo.

  • 3. Data: 2010-01-31 20:13:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> pisze:
    for_rabbi_indiana...

    > W NYpost pisza ze do tego nie doszlo.

    W NYPost "sądzą+" że facet kłamał. Niemniej jednak publicznie twierdził
    że "sekretnie" wydobył przedmioty z masowych grobów (obecnie) na terenie
    po jurysdykcją RP3 a wiec praktycznie obwieszczał że popełnił przestępstwo.

    *On sam* odwołał to publiczne twierdzenie "o popełnieniu przestępstwa"?
    NIE => IMHO śledztwo *przeciw niemu* (a nie w sprawie) powinno ruszyć.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gadatliwe kobiety mówią, by nic nie powiedzieć;

  • 4. Data: 2010-01-31 20:51:06
    Od: "Hamster" <m...@o...pl>

> [...]
    > Central Synagogue's Torah also has a dubious provenance. Youlus
    > claimed he secretly unearthed it in 2004 in a cemetery near Auschwitz,

    Mniejsza o zniewazenie zwlok, znowu pada okreslenie POLSKI oboz
    koncentracyjny.

  • 5. Data: 2010-01-31 21:12:39
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Hamster" <m...@o...pl> pisze:

    > Mniejsza o zniewazenie zwlok, znowu pada okreslenie POLSKI oboz
    > koncentracyjny.

    To jest grupa *prawo*, w domyśle głównie prawo w RP3.

    "POLSKI oboz koncentracyjny" wylądował na soc.culture.polish i tak na
    80% NYPost po "lekkim obsztorcowaniu" wystosuje jakieś szybkie
    przeprosineczki/sprostowanieczko które "od biedy ujdzie" o ile się nie
    założy złej woli. Ja takiej złej woli publicznie nie założę (jeszcze na
    razie) a prywatnie to już zupełnie inna para kaloszy.

    "Znieważenie zwłok/grobów" które obwieszczał rabin Menachem Youlus z
    Baltimore miało miejsce pod jurysdykcją sądów, prokuratury i policji
    RP3. Ja chce "sprawdzić w praktyce" równość wobec prawa bo chyba
    potrafię sobie wyobrazić "nagłówki w GW" po tym gdyby "jakiś goj"
    "wykopał sekretnie" torę z masowego grobu ofiar holocaustu na terenie
    pod jurysdykcją RP.

    P.S. Być może grzeszę pychą twierdząc że potrafię to sobie wyobrazić.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Zwyciężają ci, którzy wiedzą, kiedy walczyć, a kiedy nie.