  • Data: 2004-03-23 13:16:04
    Temat: mbank i 405 kc
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Dwa lata temu założyłem konto w mBanku. Nie aktywowałem ( nie odesłałem
    umowy) bo przeprowadziłem się i TPSA numer przznosiła mi 19 miesięcy.
    2. Po raz drugi zgłosiłem akces. Pani poinformowała mnie że wystarczy
    dokonać przelewu, i ok.
    3. Dokonałem przelewu, otrzymałem listę haseł jednorazowych , aktywowałem ją
    i nic nie mogę zrobić bo na umowę z m. czekam prawie miesiąc ( mimo
    kilkukrotnych monitów).
    4. I zgodnie z topicem - umowa nie podpisana, bank zarabia, mnie pieniądze
    potrzebne, odzyskać nie mogę, ba zrezygnować nie mogę, od tygodnia proszę o
    kontakt z osobą kompetentną. I bank jak mnie olewał tak olewa. Podchodzi pod
    405 KC??
    Cezar