  • 1. Data: 2007-05-10 12:14:27
    Temat: material w tv z osoba niepubliczna?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    nie wiem czy sie dobrze wyrazam, piszac o osobie niepublicznej, ale tak
    wlasnie ogladam tvn24 i pokazuja jak wyladowala rodzina zabitej we wloszech
    dziewczynki. czy w takim wypadku mozna sie nie zgodzic na publikacje takiego
    materialu w tv mam na mysli osoby ktorych dotyczy sprawa?
    ja osobiscie bym chyba nie chcial zeby ktos rozstrzasal taka sytuacje,
    rozumiem ze media musza miec co pokazywac, ale wystarcza wywiady z wloch
    itp, niekoniecznie trzeba teraz caly czas jezdzic za rodzina dziewczynki,
    tak mi sie zdaje..
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-05-11 05:20:24
    Temat: Re: material w tv z osoba niepubliczna?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 14:14:27 +0200, Michał Trych napisał(a):

> [...]
    > itp, niekoniecznie trzeba teraz caly czas jezdzic za rodzina dziewczynki,

    no własnie...
    kiedyś jak TVN robiło sondę uliczną, to potem prosiło osobę, która
    powiedziała coś do kamery o podpis pod zgodą na emisję; natomiast TVP chyba
    wychodzi z założenia, że ktoś kto dobrowolnie wypowiada się do mikrofonu i
    operator kamery go filmuje... jest to automatyczne domniemanie zgody na
    emisję wizerunku w tv

    Co innego łażenie za kimś "niepublicznym" i filmowanie go. Jeśli zauważysz,
    ze łazi ktoś za tobą z kamerą, zawsze możesz podejśc do ekipy i pogadać...
    a jak to nie poskutkuje wysłac fax do stacji TV.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net