  • 31. Data: 2007-01-13 09:55:26
    Temat: Re: mandat zagraniczny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TomTom napisał(a):

    > Tu może są z dwie osoby, które potrafią odpowiedzieć bez żadnych
    > zgryźliwości

    Rozumiem, że ta jedną jesteś ty, a tą drugą jest ... ?

    --
    @2007 Johnson

  • 32. Data: 2007-01-13 10:31:23
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    > Rozumiem, że ta jedną jesteś ty, a tą drugą jest ... ?

    Ja , nie - ty odpadasz absolutnie :-)

    tt

  • 33. Data: 2007-01-13 10:36:05
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wlasnie dostalem :Powiadomienie o mandacie" przyslane z firmy (rzekomo
    > windykacyjnej www.epcplc.com) z Anglii. Firma ta domaga sie pieniedzy w
    > imieniu firmy z Norwegii bedacej wlascicielem autostrady.

    Po polsku napisali? Dołączyli uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego i
    konsula/ambasadora dokumenty firmy (dz.gospodarcza, rejestr z sądu). Jak nie
    to sruuuu... do niszczarki... albo kibla.

    +inż.leva+

  • 34. Data: 2007-01-13 10:38:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TomTom napisał(a):

    > Ja , nie - ty odpadasz absolutnie :-)

    Mówisz o sobie w liczbie mnogiej?

    --
    @2007 Johnson

  • 35. Data: 2007-01-13 14:39:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Jan 2007 11:31:23 +0100,
    TomTom <t...@m...pl> screamed:

    > Ja , nie - ty odpadasz absolutnie :-)

    Czyli Ty jesteś tymi dwoma osobami? Ciekawe...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 15:39:02 user up 11220 days, 3:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Most people would sooner die than think; in fact, they do so. -- B. Russell

  • 36. Data: 2007-01-13 15:50:17
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Czyli Ty jesteś tymi dwoma osobami? Ciekawe...

    Może Ty ? - zgaduj :-)

  • 37. Data: 2007-01-13 16:54:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Jan 2007 16:50:17 +0100,
    TomTom <t...@m...pl> screamed:

    > Może Ty ? - zgaduj :-)

    Przeczytaj jeszcze raz to, co odpisałeś wcześniej. Będziesz wiedział
    dlaczego zadałem to pytanie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 17:53:41 user up 11220 days, 5:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    MIPS: Meaningless Indicator of Processor Speed.

  • 38. Data: 2007-01-13 18:09:34
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    .
    > Przeczytaj jeszcze raz to, co odpisałeś wcześniej. Będziesz wiedział
    > dlaczego zadałem to pytanie.

    Ja , nie - ty odpadasz absolutnie

    Tak napisalem : "Ja , nie - ty odpadasz absolutnie"

  • 39. Data: 2007-01-14 11:15:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dzięki takim manewrom, samochody z PL wciąż są jako jedyne zatrzymywane do kontroli

    > przy zjeździe z promu mimo, że Norwegia od lat w Schengen.

    Moze samochody z 'PL' sa zatrzymywane wlasnie dlatego ze to Polska nie
    jest w Szengen?

  • 40. Data: 2007-01-14 14:03:06
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    W napisał(a):
    > Strasznie się ten watek rozrósł, tymczasem...w Norwegii nie ma płatnych
    > autostrad. Co więcej, nie ma tam wcale autostrad w rozumieniu europejskim.

    ale są platne drogi. i na kazdym punklcie poboru oplat sa 3 pszejazdy.
    jeden gdzie wrzucasz moniaki do kosza, drugi gdzie placisz pani w
    okienku (manuell), i trzeci automatczny tag elektroniczny pod lusterkiem
    wykupiony i oplacony na zasadzie pre-paid. tam nawet za wjazd do miasta
    sie placi!

    > To, co w atlasie samochodowym jest narysowane dwoma równoległymi, (Oslo -
    > Lillehammer) to w rzeczywistości droga z poboczami (reszta nie ma poboczy, a
    > część w ogóle ma jeden pas i mijany co kilkaset metrów).
    > Opłaty są za to za wjazd do miasta, konkretnie trzech miast - Oslo,
    > Trondheim i Bergen.

    i jeszcze 40tys Tonsberg. tylko tam sa automatyczne wylacznie.
    zagranicznikow nie kasuja za takiego boomringa.

    Punkty poboru opłat wyglądają tak samo jak u nas na A2 i
    > A4 z tą różnicą, że nie ma szlabanów a budki są puste. Monety wrzuca się do
    > automatu. Tylko na skrajnie prawym pasie siedzi żywy człowiek i wydaje
    > resztę. Nie można nie zauważyć tego punktu - jest bardzo dobrze oznakowany w
    > kilku językach....

    Prawda.

    > Nie ustosunkowuję się, czy płacić firmie wyndykacyjnej. Powiem jedynie, że
    > trzeba płacić od razu, a nie złodziejstwem i cwaniactwem dawać wyraz swojemu
    > poczuciu bezkarności za granicą. Dzięki takim manewrom, samochody z PL wciąż
    > są jako jedyne zatrzymywane do kontroli przy zjeździe z promu mimo, że
    > Norwegia od lat w Schengen.

    z którego promu? polska szwecja czy norwegia szwecja? w sumie to
    sytuacja mocno losowa. raz polak pojedzie i przeiezie 20litow wodki i 5
    zgrzewek pia i nie zatrzymaja a drugi raz nawet i norwega zatrzymaja.
    wiem to z autopsji wiec nie mozna tu mowic o jakiejs szczegolnej zasadzie.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam