  • 21. Data: 2007-01-10 18:25:29
    Temat: Re: mandat za szybkosc
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Postępowanie w sprawach o wykroczenie zaczyna się przed sądem. Czynności
    > wyjasniające w przypadku fotek sa w zasadzie niepotrzebne.

    czyli kierujemy wniosek na właściciela pojazdu?
    trzeba chociaż spróbować przesłuchać (art.54§6 kpw), a gdyby sąd chciał,
    to nawet rzeczywiście spróbować (a nie tylko wysłać jednorazowo wezwanie
    - to nie są znaczne trudności)

    > oskarżycielem w sprawach fotek zrobionych przez SM moze być policja. Co
    > tu widzisz "nielegalnego" ?

    Jeśli oskarżycielem będzie policja, to nic. Ale mówimy o przypadku, gdy
    to straż wniosła wniosek o ukaranie.

    > A co by mieli robić rok?? Miesiąc??

    o, wiele rzeczy można robić

    wysyłać wezwania, pisać kolejne notatki itp.

    KG

  • 22. Data: 2007-01-10 20:48:06
    Od: "mar.ko" <a...@p...fm>

    | Możesz. Nic nie zabrania ;))

    a jakie są szanse na zwrot??

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2007-01-11 15:24:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > Jeśli oskarżycielem będzie policja, to nic. Ale mówimy o przypadku, gdy to
    > straż wniosła wniosek o ukaranie.

    Mylisz wnioskodawcę z oskarżycielem. W Poznaniu wnioski pisze SM a w SG
    siedzi i oskarża policjant. Machina miele bez zacięć;))

    > o, wiele rzeczy można robić
    >
    > wysyłać wezwania, pisać kolejne notatki itp.

    Ano móc można, choć w praktyce przedawnia się znikoma ilość.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2007-01-11 15:25:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mar.ko" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a jakie są szanse na zwrot??

    Żadne. Zostałeś ukarany za wykroczenie które popełniłeś.
    Pomimo braku homologacji na sznur, Saddam nadal nie żyje ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-01-12 05:39:44
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Mylisz wnioskodawcę z oskarżycielem. W Poznaniu wnioski pisze SM a w SG
    > siedzi i oskarża policjant. Machina miele bez zacięć;))

    to może w poznaniu, mam inne doświadczenia
    nadal jednak wniesienie wniosku przez SM powoduje (przy założeniu że nie
    ma uprawnień), że brak jest skargi, a więc postępowanie powinno być
    umorzone obecność policjanta na rozprawie (o ile do niej dojdzie) nic
    nie zmienia, bo nie zastępuje wniosku

    KG

  • 26. Data: 2007-01-12 15:16:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > to może w poznaniu, mam inne doświadczenia

    Poznań to dziwne miasto. U nas zdania zaczyna się od dużej litery;))

    > nadal jednak wniesienie wniosku przez SM powoduje (przy założeniu że nie
    > ma uprawnień),

    Uprawnienia do wniesienia wniosku ma KAŻDY obywatel. Ale to już było.
    Nie nawracaj jak katarynka.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2007-01-12 19:27:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Uprawnienia do wniesienia wniosku ma KAŻDY obywatel.

    Doczytaj kiedy.

    KG

  • 28. Data: 2007-01-14 22:32:47
    Od: "Ż." <r...@v...pl>

    > Zostałeś ukarany za wykroczenie które popełniłeś.
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    > GG1631219
    > "Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam"

    witam

    wykroczenie wykroczeniem , ale dowód jego popełnienia został zdobyty
    nielegalnie. To tak jak np z podsłuchem.
    Chyba, że uważasz, ze ja lub ty mógłbyś kupic sobie fotoradar, zalegalizować go,
    łapać kierowców i wysyłać materiał do sądu.

    Ż.

  • 29. Data: 2007-01-15 15:31:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ż." <r...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba, że uważasz, ze ja lub ty mógłbyś kupic sobie fotoradar,
    > zalegalizować go,
    > łapać kierowców i wysyłać materiał do sądu.

    Jesteśmy w Polsce a nie w Stanach.
    W Polsce każdy dowód podlega swobodnej ocenie Sądu. Nielegalnie zdobyty
    również.

    --
    Pzdr
    Leszek