    From: Schwester <j...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Date: Thu, 30 Nov 2006 13:31:49 +0100

    szerszen napisał(a):
    > witam
    > pytanie jak w temacie, z braku miejsc w poznych godzinach wieczornych
    > zaparkowalem wczoraj pomiedzy znakami oznaczajacymi postoj taksowek,
    > postoj pusty, wracajac do domu (bylo troche mokro) zauwazylem jakis
    > swistek za szyba, od tylu wygladalo to jak biala kartka z czerwona
    > kreska po przekatnej, niestety nie zdazylem zobaczyc co to bo ucieklo
    > spod wycieraczek w czasie jazdy, pomyslalem ze to mandat
    >
    > czy mozna za to, parkowanie na postoju taksowek, dostac mandat i z
    > jakiego "paragrafu" ;)
    > dzieki za wyjasnienia i pozdrawiam

    To ja mam takie pytanie przy okazji:
    Jechałem sobie kiedyś autem i szukałem miejsca do zaparkowania. Minąłem
    zak "TAXI - przekreślony" i zaobaczyłem za nim wolne miejsce.
    Pomyslałem, że skoro minołem "koniec postoju taksóek" to mogę
    zaparkować. Natychmiast dopadli mnie taksówkarze i zaczęli wymachiwać i
    pokazywać na znak "TAXI - nieprzekreślony" czyli początek postoju
    taksówk ustawiony kilkadziesiąt metrów dalej.
    No i tera moje pytanie - czy jeżeli mijam znak "TAXI przekreślony" to
    czy mijam początek czy koniec postoju?
    Dodam, że takich ustawień znakóe jest bardzo wiele, jeśli nie większość,
    jeśli chodzi o postoje taksówek w Krakowie

    --
    pozdrawiam
    Schwester