  • 11. Data: 2006-02-05 21:58:24
    Temat: Re: mandat za palenia papierosa poddczas jazdy samochodem
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sun, 5 Feb 2006 22:42:33 +0100, Nixe napisał(a):

    > W takim razie kogo [oprócz taksówki] ten przepis dotyczy, bo zgłupiałam? ;-)

    Kierowcy autobusu, trolejbusu, tramwaju, motocykla, walca, koparki,
    traktora, spychacza. Z tymi wolnobieżnymi, to całkiem pewien nie jestem,
    ale i tak jest trochę pojazdów silnikowych, które nie są jednoosobowe, i
    nie są samochodem ciężarowym lub osobowym :-)

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2006-02-05 22:17:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Art. 101 Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia się kłania

    O, nie wiedzialem o tym. Ciekawe. Ale jest napisane, ze odwolanie moze
    nastapic w terminie do 7 dni, a w pkt. 3 jest cos o zwrotach kwoty
    pobranej za mandat. Trzeba najpierw zaplacic, zeby moc sie odwolac?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-02-05 22:18:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ds5p9q$1lnh$1@node1.news.atman.pl Konrad Rokicki
    <r...@w...pl> pisze:

> [...]
    > palenia tytoniu lub spożywania pokarmów w czasie jazdy. Nie dotyczy to
    > kierującego samochodem ciężarowym, który przewozi osobę w kabinie
    > kierowcy, i kierującego samochodem osobowym, z wyjątkiem taksówki."
    > I z tego wynika ze jednak mogł sobie zapalić...
    > jak zadzwonil do dyzurnego wydziału Ruchu Drogowego, to niemily pan
    > powedział w skrocie ze "nieznajomośc prawa szkodzi, mogł zawsze nie
    > przyjąc mandatu i ze mose sobie zazalenie do sądu grodzkieo złozyć"
    > tylko wydaje mi sie ze to własnie mili panowie policjani prawa nie
    Co Cię dziwi? Mendy są przecież na takie okazje szkolone. A kierowca musi na
    miejscu i natychmiast decydować czy mandat przyjmuje czy nie. Alternatywą
    jest rozprawa w sądzie grodzkim. Jakimś wyrównaniem szans jest (poza
    dokładną lekturą) wożenie ze sobą aktualnej wersji ustawy prawo o ruchu
    drogowym i żądanie od gliny dokładnego wskazania naruszonego zapisu oraz
    uzasadnienia plus zanotowanie jego danych oraz posiadanie świadka (może
    jeszcze dyktafon?).

    Jotte

  • 14. Data: 2006-02-05 22:24:12
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

> [...]
    > drogowym i żądanie od gliny dokładnego wskazania naruszonego zapisu oraz
    > uzasadnienia plus zanotowanie jego danych oraz posiadanie świadka (może

    a czy on wtedy nie musi wyrazić zgody na nagrywanie ?? bo dyktafon to
    wiekszość telefonow ma ...

  • 15. Data: 2006-02-05 22:30:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ds5tue$1o7k$1@node1.news.atman.pl Konrad Rokicki
    <r...@w...pl> pisze:

    > a czy on wtedy nie musi wyrazić zgody na nagrywanie ?? bo dyktafon to
    > wiekszość telefonow ma ...
    Swoje rozmowy (czyli takie, w których się uczestniczy) nagrywać można zawsze
    i nawet nie trzeba o tym nikogo uprzedzać ani informować.

    Jotte

  • 16. Data: 2006-02-05 23:16:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 05 Feb 2006 15:54:46 -0600, *witek* <news:ds5s7i$3do$3@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Kierowcy autobusów przede wszystkim.

    Kierowcy autobusów pala i na dodatek gadaja przez komórki, czasem z
    kolesiami, którzy stoja obok nich. Mają w nosie pasażerów.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-02-06 00:15:22
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> pisze:
    > Sun, 05 Feb 2006 15:54:46 -0600, *witek*
    > Kierowcy autobusów pala i na dodatek gadaja przez komórki, czasem z
    > kolesiami, którzy stoja obok nich. Mają w nosie pasażerów.

    Przez komórki z kolesiami obok?

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

  • 18. Data: 2006-02-06 00:28:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 6 Feb 2006 01:15:22 +0100, *Łukasz Kalbarczyk*
    <news:ds64fv$97e$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Przez komórki z kolesiami obok?

    Zapomniałam od razu sprostować.
    Gadają przez komórki.Często stoi obok kierowcy jakis koleś, to gada z
    kolesiem. Zrozumiale teraz napisałam?

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2006-02-06 06:45:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Konrad Rokicki wrote:

    > a czy on wtedy nie musi wyrazić zgody na nagrywanie ??

    A czy musi wyrazić zgodę na zapamiętywanie tego, co mówi?

    Pomyśl...

  • 20. Data: 2006-02-06 08:34:32
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Konrad Rokicki napisał(a):

    > no ale nie chodz o to czy go zapłaci czy nie ( oczywiście ze nie) ale o to
    > ze policja moze sobie wlepić mandat, wmówić ze tak niemozna,

    Wmawiają frajerom nie znającym prawa. Potraktuj ten mandat jako "za
    nieznajomość przepisów ruchu drogowego". Kierowca musi znać przepisy.

    --
    Pzdr
    Leszek