  • 1. Data: 2009-03-12 08:52:17
    Temat: mandat za jazde po chodniku...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Wczoraj kolega otrzymał mandat za jazde chodniku 250zł
    Chciałem sie upewnić czy policja miała jendak racje
    To schemat miejsca:

    http://www.ral.pgrnet.pl/skz.JPG

    Czerwone to jego auto.
    czerwoną linia to droga którą mozna dojechać do miejsca miejsca gdzie auto było
    zaparkowane.
    Parkowanie wg nich było OK, ale zeby tam dojechać musiał przejechać chodnikiem
    a za to jest mandat,
    Wg nich mozna tam stać ale nie dojechać.
    Czy zatem mieli racje ? Czy moze obowiązuje cos na zasadzie "drogi koniecznej" ?

  • 2. Data: 2009-03-12 08:56:46
    Temat: Re: mandat za jazde po chodniku...
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy zatem mieli racje ? Czy moze obowiązuje cos na zasadzie "drogi
    > koniecznej" ?

    Co to "droga konieczna"? Musiał tam zaparkować? Kogoś bez nóg podwoził?

    *

  • 3. Data: 2009-03-12 09:25:37
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 12 Mar, 09:52, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    > Czy zatem mieli racje ?

    Nie mieli racji. To jest parkowanie na skrzyżowaniu, którego
    powierzchnia kończy się, zgodnie z orzeczeniami, na zewnętrznych
    liniach dochodzących chodników. Więc samo parkowanie było nielegalne.

  • 4. Data: 2009-03-12 09:59:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    BETON pisze:
> [...]
    > chodnikiem
    > a za to jest mandat,
    > Wg nich mozna tam stać ale nie dojechać.

    Taaa... Niech się idą douczyć. W obrębie skrzyżowania i 10 metrów od
    niego nie wolno się zatrzymywać. Ba! Tu nawet zbudowano barierki, żeby
    niedouczone bezmózgi wizualnie widziały, że jest verboten. Ale cóż, jak
    widać, koledze nie przeszkadzało, żeby targać po chodniku i pieszych
    rozjeżdżać pomimo to.

    > Czy zatem mieli racje ? Czy moze obowiązuje cos na zasadzie "drogi
    > koniecznej" ?

    Jasne. Ale tylko dla tych, co się poddadzą eutanazji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2009-03-12 10:33:46
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tu nawet zbudowano barierki, żeby niedouczone bezmózgi wizualnie widziały,
    > że jest verboten.

    Barierki dla pieszych są montowane, aby po japońsku skrzyżowań nie
    przechodzili.

    *

  • 6. Data: 2009-03-12 11:22:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Barierki dla pieszych są montowane, aby po japońsku skrzyżowań nie
    > przechodzili.

    tak, tak... I zupełnie nie dla kierowców, żeby po japońsku nie stawali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2009-03-12 18:39:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodnikiem a za to jest mandat,
    > Wg nich mozna tam stać ale nie dojechać.
    > Czy zatem mieli racje ? Czy moze obowiązuje cos na zasadzie "drogi

    Nie mieli rację i gość w takim wypadku powinien dostać skumulowany mandat
    za dwa wykroczenia. po pierwsze zaparkował w obrębie skrzyżowania. Po
    drugie jechał wzdłuż przejścia dla pieszych.

  • 8. Data: 2009-03-12 18:40:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To schemat miejsca:
    >
    > http://www.ral.pgrnet.pl/skz.JPG

    jezeli jechal jak po kresce to powinni mu dowalic za jazde po pijanemu

    ;)

    Icek

  • 9. Data: 2009-03-12 19:35:14
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Icek w <news:gpbkn9$rkv$1@node2.news.atman.pl>:

    > jezeli jechal jak po kresce to powinni mu dowalic za jazde po pijanemu

    Jeżeli drogowcy tak pasy wymalowali jak widać na rysunku, to też ktoś
    ich powinien sprawdzić... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2009-03-13 04:03:48
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Nie mieli rację i gość w takim wypadku powinien dostać skumulowany mandat
    > za dwa wykroczenia. po pierwsze zaparkował w obrębie skrzyżowania. Po
    > drugie jechał wzdłuż przejścia dla pieszych.

    Przez przejście dla pieszych, to raczej dobrze przejechał :)?
    --
    Maluch