    From: Janina <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat (+komornik) = konto nie dziala
    Date: Thu, 05 Aug 2004 19:14:32 +0200

    Witam wszystkich,mam takie pytanie.

    dostalam dosc dawno temu mandat - oczywiscie nie placilam. jakis czas temu
    pojawil sie komornik u rodzicow w domu (jestem tam zameldowana, ale mnie
    oczywiscie nie bylo na miejscu i komornika nie spotkalam). dzis nie udalo
    mi sie wyplacic nic z bankomatu - mam jakies 600 zl, mandat byl nba 200, a
    chcialam wyplacic 20 zl.
    najprawdopodobniej wiec konto zostalo zablokowane na polecenie komornika.
    czy ktos moze mi powiedziec co robic? czy mial prawo zatrzymac 600 zl (a
    nie jednorazowo wyplacic 200), czy bank postapil zgodnie z prawem ze
    pozwolil na te operacje.

    Prosze o wszelkie sugestie i kruczki.
    elementarne poczucie sprawiedlowosci podpowiada - ze wypadaloby mnie choc
    poinformowac bo dzis na zakupy nie mam i nie wiem ile to moze potrwac.
    Prosze o pomoc.

    Janina
    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/