  • 1. Data: 2002-01-25 09:11:07
    Temat: mandat- Urząd Skarbowy
    Od: Barbara Nowicka <b...@m...pl>

    Mam maly (albo i nie) problem. Dosta?am zwyk?? poczt? (niepoleconym)
    wezwanie do uregulowania mandatu z Urzedu Skarbowego z Dzialu Egzekucji
    na kwot? 216 z?. Nie ma ?adnej informacji z jakiego to powodu. Naleznosc
    powinna byc uregulowana w ciagu
    trzech dni od otrzymania korespondencji jednak nie ma tu przeciez daty
    otrzymania listu. Wezwanie jest podpisane przez Starszego Poborc?. Sama
    wype?niam sobie PIT'y, rozliczam sie samodzielnie. Za co mo?e byae ten
    mandat? Czy jest cos takiego jak przedawnienie takich madatow?
    Bede zobowiazana za szybki udzielenie mi rady
    Z góry dziekuje

  • 2. Data: 2002-01-25 09:34:35
    Temat: Re: mandat- Urząd Skarbowy
    Od: "Krzysztof Korpak" <N...@s...com.pl>

    Uzytkownik "Barbara Nowicka" <b...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Mam maly (albo i nie) problem. Dostałam zwykłą pocztą (niepoleconym)
    > wezwanie do uregulowania mandatu z Urzedu Skarbowego z Dzialu Egzekucji
    > na kwotę 216 zł. Nie ma żadnej informacji z jakiego to powodu. Naleznosc
    > powinna byc uregulowana (ciach)

    kilka dni temu dostalem cos podobnego tyle ze listem polconym i z
    wyspecyfikowana przyczyna.( spóznilem sie z wyslaniem deklaracji VAT7 o 4
    dni)
    powiem tak, z US lepiej nie kombinowac i lepiej zaplacic te 200 zl.

    pzdr

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-01-25 09:59:47
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Barbara Nowicka <b...@m...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@m...pl.
    ..
> [...]
    > mandat? Czy jest cos takiego jak przedawnienie takich madatow?
    > Bede zobowiazana za szybki udzielenie mi rady

    Zadzwon i zapytaj sie w Dziele Egzekucji.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-29 19:18:36
    Od: kokot <k...@z...ite.pwr.wroc.pl>

    Krzysztof Korpak <N...@s...com.pl> wrote:

> [...]

    > dni)
    > powiem tak, z US lepiej nie kombinowac i lepiej zaplacic te 200 zl.

    tak z ciekawosci, za to spoznienie sie o 4 dni jakiej wysokosci mandat
    wystawili? wlasnie 200zl?

    pozdrawiam
    kokot

  • 5. Data: 2002-01-30 09:09:20
    Od: "Krzysztof Korpak" <N...@s...com.pl>

    Użytkownik "kokot" <k...@z...ite.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > tak z ciekawosci, za to spoznienie sie o 4 dni jakiej wysokosci mandat
    > wystawili? wlasnie 200zl?

    100 zł - najniższy bo pierwszy raz ... ale pouczono mnie że następnym razem
    może być więcej... max kwota 1500 zł

    pzdr

    Krzysiek