    From: Barbara Nowicka <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat- Urząd Skarbowy
    Date: Fri, 25 Jan 2002 10:11:07 +0100

    Mam maly (albo i nie) problem. Dosta?am zwyk?? poczt? (niepoleconym)
    wezwanie do uregulowania mandatu z Urzedu Skarbowego z Dzialu Egzekucji
    na kwot? 216 z?. Nie ma ?adnej informacji z jakiego to powodu. Naleznosc
    powinna byc uregulowana w ciagu
    trzech dni od otrzymania korespondencji jednak nie ma tu przeciez daty
    otrzymania listu. Wezwanie jest podpisane przez Starszego Poborc?. Sama
    wype?niam sobie PIT'y, rozliczam sie samodzielnie. Za co mo?e byae ten
    mandat? Czy jest cos takiego jak przedawnienie takich madatow?
    Bede zobowiazana za szybki udzielenie mi rady
    Z góry dziekuje