  • 1. Data: 2004-01-21 17:54:16
    Temat: mam wyrok i nie mam kasy
    Od: Kasia<k...@w...pl>

    A było tak. Pracodawca nie wypłacił mi wynagrodzenia. Pozwałam go do sądu i
    wygrałam. Sprawa trafiła do komornika. Pisałam listy polecone(komornik jest w
    innym mieście) i pytałam jak się ma sprawa. bez odpowiedzi. Dzwoniłam -
    odpowiada automatyczna sekretarka. Raz udało mi się z kimś porozmawiać( nie wiem
    z kim bo jak zapytałam o nazwisko to usłyszałam" jestem pracownikiem kancelarii
    a nazwiska nie podam" nic się nie dowiedziałam oprócz tego ze w ciągu tygodnia
    dostanę odpowiedzi na moje pisma. i ...nie dostałam. W międzyczasie sąd otworzył
    postepowanie układowe i komornik zawiesił moją egzekucje. Jak się póżniej
    dowiedziałam bezprawnie - ale ponieważ nie złożyłam
    skargi w ciągu 7 dni bezprawie stało się prawem. Zażądałam więc od pomornika
    ponownego wstrzęcia egzekucji. Bez odpowiedzi. Złożyłam więc skargę do sądu na
    czynności komornika. Komornik wkrótce wstrzął egzekucję i zawiadomił mnie o
    zajęciu kont bankowych. Minęły kolejne 4 miesiące i...nic. Już nie mam siły i
    nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Skoro sąd otworzył postępowanie układowe to
    chyba firma ma jakiś majątek - dlaczego moja egzekucjja jest więc nieskuteczna?
    Od wyroku minęło 3 lata. Może ktoś z was ma jakiś pomysł i mi coś podpowie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-21 18:32:25
    Temat: Re: mam wyrok i nie mam kasy
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    21 Jan 2004 17:54:16 GMT, na pl.soc.prawo, Kasia napisał(a):

> [...]
    > Od wyroku minęło 3 lata. Może ktoś z was ma jakiś pomysł i mi coś podpowie?

    Powtarzasz się

    Mieczysław

  • 3. Data: 2004-01-21 18:34:01
    Od: Kasia<k...@w...pl>

    Znalazłam to forum i po prostu mam nadzieję, że może znajdzie się ktoś kto coś
    mi podpowie. Tak trudno Ci to zrozumieć?To były cięzko zarobione pieniądze i
    szkoda mi rezygnować, a sama czuję się bezsilna. Przecież nie musisz reagować -
    po co się denerwujesz?.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-21 19:05:28
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    21 Jan 2004 18:34:01 GMT, na pl.soc.prawo, Kasia napisał(a):

> [...]
    > szkoda mi rezygnować, a sama czuję się bezsilna. Przecież nie musisz reagować -

    Nie denerwuję się, ale już dawałem odpowiedź na dokładnie tak sformułowane
    pytanie.
    I nie tylko ja zresztą.
    Jak znalazłaś pytanie to powinnaś znaleźć i odpowiedzi.
    Pozdrawiam

    Mieczysław