  • 1. Data: 2004-01-21 18:18:32
    Temat: TPSA #%^*$!!!
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Witam!

    We wrześniu złożyłem podanie o przeniesienie linii
    telefonicznej z mieszkania jednego abonenta do mojego.
    Kosztowało to 30zł. Zostało załatwione szybko - jeszcze
    za wrzesień przyszedł rachunek z abonamentem.

    Rachunki dostaję przez cały czas. Lini telefonicznej (fizycznej
    podłączonej) jak nie było tak nie ma. Intwerencje w TPSA
    nic nie dają - słyszę tylko "już to załatwiamy". Ponadto
    grożą mi karami za niezapłacone faktury.

    Co im zrobić? Olać te faktury, jakieś pismo oficjalne
    wystosować żeby się odwalili, i jeszcze chcę zwrot tych
    30zł za niewykonaną usługę.

    Doradzcie, please!

    ps. nie pytajcie się dlaczego tak zakombinowałem.. to tak
    naprawdę nie ja, tylko ktoś z mojej rodziny, taka "zdolniacha"
    do interesów :)

    --
    z pozdrowieniami
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-21 19:09:21
    Temat: Re: TPSA #%^*$!!!
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Kubik napisał:

    > Rachunki dostaję przez cały czas. Lini telefonicznej (fizycznej
    > podłączonej) jak nie było tak nie ma. Intwerencje w TPSA
    > nic nie dają - słyszę tylko "już to załatwiamy". Ponadto
    > grożą mi karami za niezapłacone faktury.

    W moim przypadku zadzialal faks z opisem sprawy do sekretarki szefa
    regionu. I pogroź im w odwecie zlozeniem sprawy do sadu za
    niedotrzymanie warunkow umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 3. Data: 2004-01-21 19:14:49
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Kubik napisał:
    [ciach]
> [...]
    >
    > Co im zrobić? Olać te faktury, jakieś pismo oficjalne
    > wystosować żeby się odwalili, i jeszcze chcę zwrot tych
    [ciach]
    W moim przypadku zadzialal faks z opisem sprawy wyslane na numer faksu
    szefa regionu (czy oddzialu albo jak to sie tam zwie - znalazlam w
    ksiazce tel.). Chodzilo o przekroczenie o dwa tygodnie terminu
    uruchomienia uslugi identyfikacji dzwoniacego numeru. Ciecie z mojego
    obszaru przylaczen (ktory niesci sie na ulicy - nomen omen - Dauna 66)
    mowili, ze "no wie pani, mamy bardzo duzo przylaczen". APo interwencji
    usuga aktywowala sie w ciagu 2 godzin:-))