    From: "b" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mam wielki problem,bardzo prosze o pomoc...
    Date: Sun, 26 Sep 2004 19:48:13 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@aej100.internetdsl.tpnet.pl

    1 Moja siostra została wdową i jej mąż miał konta bankowe na które nie
    zdążył przed swoją śmiercią (tragicznym wypadkiem) udzielic pelnomocnictwa
    swojej żonie do tych kont.Jak wyglada procedura odzyskania tych piinędzy,jak
    dlugo trwa,i ile procentowo mozna wycignac?

    2. Maz mojej siostry ma firme i mase zaliczek na towary.Co teraz maa
    zrobic jego zona (po jego smierci) ?Jak wystawiac faktury (czy moze na
    starej piczątce)? (on byl sam wlascicielem firmy).Co ma począć moja siostra?

    3 szwagier poza tym wzial auto na firme w leasing i ma pare rat zaplaconych
    a rat jest 24.Co dalej z resztą rat (po jego smierci)?
    Kto ma placic raty ?czyje jest auto? itd.

    Bardzo prosze o pomoc
    Pzdr B