  • 1. Data: 2005-05-15 21:38:29
    Temat: mam duże wtyki w ministerstwie :)
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    witam

    Zastanawiam się nad pewną sprawą. Idę na spotkanie biznesowe, gdzie
    klient przypadkiem zauważa, że mam w wizytowniku wizytówkę jednego z
    ministrów. Zapytany odpowiadam dla klienta, że faktycznie dostałem ją
    osobiście od ministra, bo to mój znajomy.

    Prawda jest jednak taka, że wizytówkę sobie sam wydrukowałem, a dane na
    nią (imię nazwisko ministra, telefon do kancelarii itp) wziąłem ze
    strony BIPu.

    Zastanawiam się czy takie działanie jest nielegalne. Tak naprawdę nie
    będę się chwalił znajomościami z ministrami, bo ich niestety nie mam.
    Wyobraziłem sobie, że wydaję książeczkę-wycinankę z wizytówkami znanych
    osób. Nie interesuje mnie do czego kupujący będą jej używać, ale
    spodziewam się (a może nawet w promowaniu będę sugerował), że większość
    wytnie sobie kilka i włoży do portfela, choćby "dla jaj".

    Czy jest tu złamane jakieś prawo? Ja, jako wydawca, wydaje mi się, że
    nie łamię żadnego. Mam przecież prawo kopiować i publikować dalej dane z
    biuletynów informacji publicznej. Czy się nie mylę?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2005-05-16 07:29:51
    Temat: Re: mam duże wtyki w ministerstwie :)
    Od: staff <p...@p...onet.pl>

    > Czy jest tu złamane jakieś prawo?

    Prawo może i nie jest złamane, ale w porządku to to nie jest. Ja bym Ci
    ręki nie podał.

    staff

  • 3. Data: 2005-05-17 11:08:14
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > ministrów. Zapytany odpowiadam dla klienta, że faktycznie dostałem ją
    > osobiście od ministra, bo to mój znajomy.

    Powinienes zmienic nicka na Nikodem :)

    Pozdrawiam
    SDD