  • 1. Data: 2006-01-02 22:29:39
    Temat: lunch koniecznosc czy przyjemnosc ??
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    z nowym rokiem moj szef wymyslil godzinna przerwe na lunch. Nie mam ochoty
    korzystac z lunchu, siedza tym samym pol dnia w pracy.
    Czy mam prawo odmowic?Czy lunch moze byc obpowiazakowy;)??
    Pozdr, J.

  • 2. Data: 2006-01-03 09:31:19
    Temat: Re: lunch koniecznosc czy przyjemnosc ??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > z nowym rokiem moj szef wymyslil godzinna przerwe na lunch. Nie mam ochoty
    > korzystac z lunchu, siedza tym samym pol dnia w pracy.
    > Czy mam prawo odmowic?Czy lunch moze byc obpowiazakowy;)??

    Lunchu nie musisz jeść. Możesz mieć z przerwę głodówkową :)
    Reagulamin twojego zakałdu może określać godziny pracy i przerwy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."