  • 1. Data: 2007-09-26 07:49:56
    Temat: lojalka a koszty szkolenia zakładowego ?
    Od: " bogdan-2" <b...@W...gazeta.pl>

    Dwa lata temu ukończyłem zakładowe szkolenie umożliwiające pracę na moim
    stanowisku , niestety podpisałem wtedy tzw. Lojalkę mówiącą o tym iż w wypadku
    zerwania przeze mnie stosunku pracy ponoszę koszty tego szkolenia .
    Tak się złożyło , że zostałem zmuszony do porzucenia pracy (pracodawca nie
    wyraził zgody na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron ) i były pracodawca
    żąda teraz ode mnie zwrotu kosztów szkolenia .
    Zakładowe uprawnienia nabyte w związku z w/w szkoleniem utraciłem w momencie
    rozwiązania stosunku pracy , czy roszczenia zakładu są zasadne?

  • 2. Data: 2007-09-26 21:12:28
    Temat: Re: lojalka a koszty szkolenia zakładowego ?
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    bogdan-2 pisze:
> [...]
    > Zakładowe uprawnienia nabyte w związku z w/w szkoleniem utraciłem w momencie
    > rozwiązania stosunku pracy , czy roszczenia zakładu są zasadne?

    Jak najbardziej.

    Tu masz rozporządzenie które tego dotyczy:
    http://www.pielegniarki.info.pl/files/1144871176.pdf

    Powodzenia.

    --
    Semper Fidelis