    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: list z banku
    Date: Thu, 25 Feb 2010 17:08:22 +0100

    Witam,

    Chciałem się poradzić: dostałem dzisiaj list z banku do firmy, że
    pracownik podpisał z nimi umowę kredytową i nie spłacił i bank mnie
    wzywa do nie wypłacania mu pensji, ale przelanie kwoty 380 zł (bo tyle
    podobno zadłużenia zostało) na ich rachunek. Załączyli umowę kredytową z
    pracownikiem i napisali, ze w tej umowie mój pracownik wyraził zgodę na
    taką operację.
    Wydaje mi się na czuja, że powinien odpisać ich, że oczywiście bardzo
    chętnie nie wypłacę pracownikowi pensji, jak dostanę pismo od komornika
    w tej sprawie. Dobrze myślę ? Bo bank w sumie nie jest dla mnie stroną i
    takie pisma mnie nie dotyczą, nawet jakby pracownik podpisał cokolwiek.

    Pewnie sprawa jest taka, że pracownik raczej spłaci tą resztkę długu za
    3 dni, po pensji, ale bardziej mi chodzi co ja powinien im odpisać.

    Wojtek