    From: "Kopajt ;-\)" <k...@l...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: list polecony - zniszczona zawartość
    Date: Fri, 30 Apr 2004 13:47:07 +0200

    Witam.
    Mam nastepujace pytanie - znajomy chce wyslac mi poczta modele
    kartonowe. Co moge zrobic, jesli list taki bedzie gdzies na poczcie
    zgiety* na pol przez jakiegos listonosza, zeby ulatwic sobie zycie.
    Wielkosc listu jest to ok. A3, wiec jest duzy. Czy poczta zwraca wartosc
    takiego listu ???

    Dodam, ze to ma byc list polecony priorytetowy.

    * - zgiety w odniesieniu do modelu kartonowego - zniszczony

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT