  • 1. Data: 2006-09-06 10:28:27
    Temat: likwidacja WSI, ktory akt prawny
    Od: "Sebcio" <s...@w...pl>

    pisze magisterke i nie moge znalezc aktu prawnego na mocy ktorego
    zlikwidowano WSI, jak bym na stronie sejmowej nie szukal to tego nie moge
    znalezc, a szybko mi to jest potrzebne, google tez niewiele pomoglo, za
    pomoc z gory dziekuje Sebastian

  • 2. Data: 2006-09-06 10:33:17
    Temat: Re: likwidacja WSI, ktory akt prawny
    Od: stern <s...@0...pl>

    Sebcio napisał(a):
> [...]
    > zlikwidowano WSI, jak bym na stronie sejmowej nie szukal to tego nie moge
    > znalezc, a szybko mi to jest potrzebne, google tez niewiele pomoglo, za

    mam nadzieję, że jako student byłem cwańszy:

    Dz.U. 2006 nr 104 poz. 711

    Ustawa z dnia 9 czerwca 2006 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Służbie
    Kontrwywiadu Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego
    Status aktu prawnego:
    obowiązujący

    Data ogłoszenia: 2006-06-23
    Data wydania: 2006-06-09
    Data wejścia w życie: 2006-07-08
    Data obowiązywania: 2006-07-08
    Uwagi: art. 77 i art. 78 wchodzą w życie z dniem 1 października 2006 r.
    Organ wydający:
    SEJM

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911