  • 1. Data: 2006-09-06 08:52:18
    Temat: fv z tpsy i odsetki
    Od: "Gregory" <r...@p...wp.pl>

    Mialem taka sytuacje.
    Kilka lat temu wynajmowalem lokal w innym miescie gdzie mialem zalozony
    telefon z TPsy. Lokal oddalem i zglosilem ten fakt do TPsy. Na dokumencie
    zostala zawarta informacja ze fv nalezy kierowac do innego miasta czyli tam
    gdzie mam siedzibe firmy.

    Teraz przyszlo wezwanie do zaplaty z firmy ktorej TPsa sprzedala dlug ( do
    mie zadne fv nie dotarly w miedzyczasie) i domaga sie odsetek, uwazam ze
    wina lezy po stronie pracownika tpsy a nie mojej i nie poczuwam sie do tych
    odsetek.

    TPsa twierdzi ze taki maja regulamin ze ja mam latac za fv jesli ich nie
    dostalem. Nawet jesli mam kilkadziesiat naprzyklad lokalizacji i nie moge
    tego fizycznie zrobic.

    Prosze o porade czy ktos mial taki przypadek i co mozna zrobic aby nie
    placic tych odsetek.

    Gregory

  • 2. Data: 2006-09-06 09:40:46
    Temat: Re: fv z tpsy i odsetki
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Gregory" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > do mie zadne fv nie dotarly w miedzyczasie

    I nie zainteresowalo cie to czemu?

    ) i domaga sie odsetek, uwazam ze
    > wina lezy po stronie pracownika tpsy

    Oczywiscie masz dowod na pismie, ze wydales taka dyspozycje co do adresu?

    > TPsa twierdzi ze taki maja regulamin ze ja mam latac za fv jesli ich nie
    > dostalem.

    Ten sam regulamin, ktorego znajomosc potwierdziles podpisem.

    >Nawet jesli mam kilkadziesiat naprzyklad lokalizacji i nie moge tego
    >fizycznie zrobic.

    Zadzwonic nie mogles? Poza tym TPSA tez ma kilkadziesiat lokalizacji w calej
    Polsce. O BL nie wspomne

    Angie

  • 3. Data: 2006-09-06 11:16:26
    Od: "Gregory" <r...@p...wp.pl>

    > I nie zainteresowalo cie to czemu?

    nie zapomnialem nie zajmuje sie zawodowo "sciaganiem" FV zajmuje sie czym
    innym i nie mam czasu na "takie glupoty" ze kogos fv do mnie nie doszla, mam
    wszystkich pytac czy wyslali mi fv? to absurd.

    > ) i domaga sie odsetek, uwazam ze
    >
    > Oczywiscie masz dowod na pismie, ze wydales taka dyspozycje co do adresu?

    mam

    > Ten sam regulamin, ktorego znajomosc potwierdziles podpisem.

    > Zadzwonic nie mogles? Poza tym TPSA tez ma kilkadziesiat lokalizacji w
    > calej Polsce. O BL nie wspomne

    że niby pytam czy wystawili mi fv? absurd. kto wydzwania albo chodzi po
    wszystkich mozliwych firmach i pyta czy wystawili mu fv? Kazdy zazwyczaj
    monitoruje swoje platnosci i jak mi ktos nie placi to pytam czemu i oco
    chodzi a nie sprzedaje w "ciemno" naleznosci. Maja moje wpisy do ewidencji
    wiec wiedza jak mnie znalesc, teraz jakos komus sie "nie chcialo" i ja mam
    za to placic? protestuje !!!

    Gregory

  • 4. Data: 2006-09-06 12:43:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gregory napisał(a):

    [...]

    Popelniasz imho logiczny błąd bo zakładasz, że obowiązek uregulowania
    należności wynika z faktu dostarczenia faktury. Tak jednak nie jest.

    > że niby pytam czy wystawili mi fv? absurd. kto wydzwania albo chodzi po
    > wszystkich mozliwych firmach i pyta czy wystawili mu fv?

    Nie po wszystkich tylko po tych, z którymi podpisałeś umowy na
    świadczenie jakiś usług, które to umowy określały też sposoby płacenia.
    Zauważ, że umowy z operatorami telefonicznymi nie łączą płatności z
    faktem otrzymania faktury. Krótko mówiąć - jeżeli nie dostawałeś faktur
    to powinieneś się zainteresować dlatego, że to Ciebie takie coś
    jest najbardziej niekorzystne.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.