  • 1. Data: 2006-09-06 10:50:36
    Temat: Ustawa o samorządzie
    Od: "eva" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Z tego co mnie pamięc nie myli to radny Rady Miesjkiej nie moze byc
    ztrudniony w Urzedzie Miejskim jako pracownik. Mma pytanie co z
    gospodarstwami pomocniczymi czy tez z zakladami zaleznymi ? Czy taki Radny
    moze pracowac np. w wodociagach, basenie, Zakladzie podstawowoej opieki
    zdrowotnej ? Czy ten zakaz obejmuje rowniez te miejsca ?

  • 2. Data: 2006-09-06 11:09:07
    Temat: Re: Ustawa o samorządzie
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze pracowac np. w wodociagach, basenie, Zakladzie podstawowoej opieki
    > zdrowotnej ? Czy ten zakaz obejmuje rowniez te miejsca ?

    A co Pani radna nieporadna nie wie ?
    Zwykły obywatel powie Pani że może.