  • 1. Data: 2004-05-05 08:17:09
    Temat: licencja "rental" - jak to jest w praktyce
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Interesują mnie tym razem kwestie licencji tzw rental i jak zwykle
    kłaniam się w Waszą stronę :-)
    Sprawa dotyczy DVD i VHS dla "wypożyczalni". Wiem, że kwestia regulacji
    związanych z prawem autorskim jest w gestii państw członkowskich.
    Czy spotkaliście się z licencją typu rental "na Unię"? Czy kwestia
    takiej licencji sprawa tylko tzw dystrybutorów (tzn wydadzą pozycję z
    taką licencją lub jej nie wydadzą)? - oczywiście chodzi przede wszystkim
    o ceny takich licencji w Polsce, politykę dystrybutorów zmierzającą do
    likwidacji wszystkich wypożyczalni poza większymi sieciami (które są
    własnością właśnie wspomnianych dystrybutorów), oraz większy wybór
    tytułów za naszą zachodnią granicą. Czy istnieje akt prawny który to
    reguluje??
    Mam nadzieję że wyraziłęm się jasno :)

    pozdrawiam

    kot_bury