  • 1. Data: 2002-08-28 07:07:44
    Temat: licencja na zdjecie
    Od: "Sumik" <s...@p...fm>

    Cze!
    Trafilem ostatnio na serwis ktory sprzedaje zdjecia. Co jakis czas pojawia
    sie jedno zdjecie ktore jest opatrzone podpisem:

    Kliknij i pobierz profesjonalne zdjęcie do wykorzystania w pracach
    komercyjnych! To prezent od nas

    po sciagnieciu zdjecia dolaczona jest do niego licencja o tresci:

    www.neroart.com/temp/licencja.txt

    w pkt. 4 pisze
    4. W przypadku gdy w wyniku modyfikowania utworu powstanie odrebny utwor
    (opracowanie utworu) korzystanie i rozporzadzanie nim wymaga pisemnej zgody
    licencjodawcy.

    wiec czy ktos moze poswiecic minutke przeczytac licencje i powiedziec mi czy
    moge wykozystywac te zdjecia w pracach komercyjnych (szczegolnie chodzi mi o
    wykozystanie na www) ??

    dzieki