  • Data: 2003-01-31 08:42:18
    Temat: licencja na oprogramowanie kupione w Nieczech ??
    Od: "Sosik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcę kupić notebooka w Niemczech (999 E) w zestaw wchodzi WinXp, chcę go
    kupic za prywatne pieniądze po czym odsprzedac jako osoba fizyczna własnej
    firmie (mniej więcej) - jak się ma to do legalności WinXP ?
    Jest to wersja OEM więc ZTCW przypisana do komputera - czyli wszystko będzie
    ok.
    Proszę poprawcioe jeżeli coś pochrzaniłem.

    Kolejne pytanie nieco OT - czy WinXP OEM kupiony w RFN będzie miał wersję
    angielską ? a jeśli nie to czy istnieje jakiś prosty i legalny sposób na
    "zangielszczenie" bez dodatkowych opłat.

    PS. gulgałem i nie wygulgałem.
    z góry dzięki z odpowiedź
    pozdrufka
    Sosik