  • 1. Data: 2011-06-09 10:17:59
    Temat: legalność mp3
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jakwygląda sprawa legalności plików mp3 z netu ? "Dozwolony użytek
    prywatny" w domu może jest czasem legalny, ale jak to wygląda, gdy
    pracownik ściągnie sobie mp3-ki na dysk w pracy ?

  • 2. Data: 2011-06-09 10:21:58
    Temat: Re: legalność mp3
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 12:17, Marek pisze:
    > Jakwygląda sprawa legalności plików mp3 z netu ? "Dozwolony użytek

    A jak wygląda sprawa legalności programów z internetu?

  • 3. Data: 2011-06-09 10:29:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 12:21:58 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > A jak wygląda sprawa legalności programów z internetu?

    Troszkę kulą w płot, bo programy to nieco inna bajka.
    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-06-09 10:45:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 12:29, zly pisze:

    > Troszkę kulą w płot, bo programy to nieco inna bajka.

    Dopiero jeśli wchodzimy w rejon programów/muzyki, których nadawca nie
    miał prawa wysłać.

  • 5. Data: 2011-06-09 11:38:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-09 12:17:59 +0200, Marek <m...@p...onet.pl> said:

    > Jakwygląda sprawa legalności plików mp3 z netu ?

    A legalność plików pdf?
    ;>

    Pytasz o format, czy nieznaną nam zawartość pliku?

    > ale jak to wygląda, gdy
    > pracownik ściągnie sobie mp3-ki na dysk w pracy ?

    Najczęściej łamie wtedy regulamin pracy, pod którym podpisał się bez
    czytania treści.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-06-09 20:02:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > A jak wygląda sprawa legalności programów z internetu?

    nalegam rozwiń swoją teorię... ;-)

  • 7. Data: 2011-06-09 20:05:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
    > Jakwygląda sprawa legalności plików mp3 z netu ? "Dozwolony użytek
    > prywatny" w domu może jest czasem legalny, ale jak to wygląda, gdy
    > pracownik ściągnie sobie mp3-ki na dysk w pracy ?

    generalnie w Polsce wolno ci ściągać i mieć filmy i muzykę, pod warunkiem że
    zostały one oficjalnie opublikowane.

    Czyli normalny rip dvd czy b-ray jest legalny ale już film z napisami ze
    jest przeproemierowym materiałem tylko do użytku wewnętrznego jest
    nielegalny.

    już ktoś napisał pracownik ewentulanei łamie regulamin.

  • 8. Data: 2011-06-10 10:00:49
    Temat: Re: legalno?ae mp3
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisa?(a):

    > generalnie w Polsce wolno ci ściągać i mieć filmy i muzykę, pod warunkiem że
    > zostały one oficjalnie opublikowane.

    Jezeli po pojeciem "opublikowac" masz na mysli udostepnienie ich do
    sciagania kazdemu to masz racje ;) W kazdym innym przypadku jej nie
    masz.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-06-10 10:59:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-10 12:00:49 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Marek Dyjor napisa?(a):

    > Jezeli po pojeciem "opublikowac" masz na mysli udostepnienie ich do
    > sciagania kazdemu to masz racje ;) W kazdym innym przypadku jej nie
    > masz.

    Do przecinka ma rację.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-06-10 11:21:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Marek Dyjor napisa?(a):

    > Jezeli po pojeciem "opublikowac" masz na mysli udostepnienie ich do
    > sciagania kazdemu to masz racje ;) W kazdym innym przypadku jej nie
    > masz.

    ciekawe jak to rozumiesz?

    w RP nie jest karalne posiadanie i sciąganie plików muzycznych lub
    filmowych.