  • 11. Data: 2015-03-10 10:32:02
    Temat: Re: leczenie przymusowe
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 10.03.2015 o 10:23, marek pisze:

    > ano takiej podstawie, iż teza prokuratora musi być czymś poparta chyba ....
    > a nie wyssana z palca ztetryczałego sąsiada....
    >
    > bo jak nie musi to wnioskuję że na takiej zasadzie mozna zrobić sprawę
    > każdej osobie ... np. posądzić każdego jednego faceta o gwał, próbę gwałtu
    > itp.. w końcu narzędzie ma przy sobie :))

    Masz rację, można.
    Co więcej, można w ten sposób zostać skazanym jeśli nie zdążysz się w
    porę odwołać, a to może się łatwo zdarzyć.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2015-03-10 10:37:39
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Postępowanie dowodowe może być przeprowadzone przez sąd.

    czyli rozumiem że posądzić o wszystko mozna każdego ,,, a potem tłumacz się
    obywatelu przed sądem że nie jesteś wielbładem :))
    przy czym nerwów, straconego czasu i kosztów dojazdów na owe tłumaczenia
    nikt nie zwraca
    a taki prokurator może sobie oskarżać kogo chce i o co chce

  • 13. Data: 2015-03-10 10:47:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 10:37, marek pisze:

> [...]
    > nikt nie zwraca
    > a taki prokurator może sobie oskarżać kogo chce i o co chce

    Od tego jest sąd, aby się przed nim tłumaczyć.
    Na razie możesz się wytłumaczyć przed prokuratorem, może będzie szybciej
    i taniej.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-03-10 11:21:48
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    ad.1
    napisałes że leczenie może nakazać tylko sąd
    ale pomiędzy nakazaniem komuś czegoś, a zmuszeniem go do czegoś jest
    przecież kolosalna różnica
    pozatym jak to się ma do tego iż sam "chory" musi wyrazić na to zgodę, który
    przeciez nie jest ubezwłasnowolniony - mam na mysli badanie

    pozatym co ma prokuratura do spożywania alkoholu przez obywatela ?
    przeciez powinna być prokuratura zadowolona że pieniądze wpływaja do budżetu
    bo z tego ma wypłatę

    i jeszcze jedno pozatym obywatel spożywający alkohol-środek spożywczy,
    legalny, dostępny wszedzie, który nie zagraża sobie ani otoczeniu nie może
    być pociągany do odpowiedzialności przed sądem że go spożywa

  • 15. Data: 2015-03-10 11:23:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 11:21, marek pisze:
    > ad.1
    > napisałes że leczenie może nakazać tylko sąd
    > ale pomiędzy nakazaniem komuś czegoś, a zmuszeniem go do czegoś jest
    > przecież kolosalna różnica

    Znów dyskutujemy o tym co ci się wydaje, a nie jakie są przepisy.

  • 16. Data: 2015-03-10 11:28:31
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Znów dyskutujemy o tym co ci się wydaje, a nie jakie są przepisy.

    jest to grupa dyskusyjna chyba ? więc jest od dyskusji
    więc wyprowadz nas z błędu co nam się wydaje i napisz jakie są przepisy w
    takiej sprawie

  • 17. Data: 2015-03-10 11:36:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 11:28, marek pisze:

    > jest to grupa dyskusyjna chyba ? więc jest od dyskusji
    > więc wyprowadz nas z błędu co nam się wydaje i napisz jakie są przepisy w
    > takiej sprawie

    Nie uważasz, że aby dyskutować, trzeba znać choćby treść przepisów?
    Dyskusja to nie nauka.
    Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-03-10 12:02:25
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    > alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

    ustawa z 82 roku czyli głebokiego prl chyba nijak ma się do terażniejszości

    Art. 24. Osoby, które w związku z nadużywaniem alkoholu powodują rozkład
    życia rodzinnego, demoralizację małoletnich, uchylają się od pracy albo
    systematycznie zakłócają spokój lub porządek publiczny, kieruje się na
    badanie przez biegłego w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od
    alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.

    nie podchodzi
    a nawet jeśli "pacjent" byłby bezrobotny to też nijak się to ma do tego bo
    obowiązku pracy nie ma w tym kraju

    następne art. nawiazują do art 24 pod który znajomy nie podchodzi

  • 19. Data: 2015-03-10 12:06:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 12:02, marek pisze:

> [...]
    > obowiązku pracy nie ma w tym kraju
    >
    > następne art. nawiazują do art 24 pod który znajomy nie podchodzi

    No i już masz swoją opinię prawną, jakże merytoryczną.

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-03-10 12:17:57
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > No i już masz swoją opinię prawną, jakże merytoryczną.

    sęk w tym czy prawidłową ? i czy dobrze zrozumianą ?