  • 1. Data: 2002-01-22 13:54:59
    Temat: laczenie wyrokow.Prosba.
    Od: "slaweksy" <s...@2...pl>

    Witam szanownych grupowiczow i ekspertow prawa.
    Prosze mi wytlumaczyc na czym polega laczenie wyrokow?
    Zostalem skazany na 10mies.na 2 lata(zawieszenie) w grudniu,a teraz ide na
    nastepna sprawe z tego samego art.To co zrobilem nie ma znaczenia(kazdy
    popelnia w zyciu bledy).Dowiedzialem sie ze bede mial laczenie wyrokow
    automatycznie.Teraz sprawa jest o czyn dokonany predzej niz ten za co
    zostalem ukarany.
    Tak ze odwieszenie wyroku chyba mi nie grozi?I czy to ze jestem karany ma
    wplyw na decyzje sadu przy orzekaniu wyroku.?Przeciez nie wiedza ze zostalem
    ukarany w grudniu.
    Prosze pomoc z odpowiedzia.A i czy laczenie wyroku jest kozystne dla mnie
    czy nie?

  • 2. Data: 2002-01-22 16:16:16
    Temat: Re: laczenie wyrokow.Prosba.
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "slaweksy" :
> [...]
    > ukarany w grudniu.
    > Prosze pomoc z odpowiedzia.A i czy laczenie wyroku jest kozystne dla mnie

    Łączenie wyroków dotyczy tylko wyroków prawomocnych.

    Wiktor