  • 1. Data: 2002-01-22 12:51:48
    Temat: Baza adresów mail a ochrona danych osobowych
    Od: "---" <m...@m...pl>

    Witam,

    ostatnio nurtuje mnie pytanie czy plik tekstowy z adresami email (TYLKO
    adresami email) podlega ustawie o ochronie danych osobowych

    LKK()

  • 2. Data: 2002-01-22 13:08:52
    Temat: Re: Baza adresów mail a ochrona danych osobowych
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    --- wrote:

    > Witam,
    >
    > ostatnio nurtuje mnie pytanie czy plik tekstowy z adresami email (TYLKO
    > adresami email) podlega ustawie o ochronie danych osobowych
    >
    > LKK()

    O ile pamietam ze szkolenia w firmie sam e-mail to za malo, zeby
    "dokladnie zidentyfikowac osobe" czyli nie jest to pelna dana osobowa.

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
    "Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego

  • 3. Data: 2002-01-22 14:57:39
    Od: "---" <m...@m...pl>

    > O ile pamietam ze szkolenia w firmie sam e-mail to za malo, zeby
    > "dokladnie zidentyfikowac osobe" czyli nie jest to pelna dana osobowa.

    Taką samą odpowiedź uzyskałem od prawników GIODO.

    lkk)()

  • 4. Data: 2002-01-22 15:52:11
    Od: ZdroYY <z...@a...net>

    On Tue, 22 Jan 2002 14:08:52 +0100, Janusz 'Kali' Kaliszczak
    <k...@w...pl> wrote:

    >O ile pamietam ze szkolenia w firmie sam e-mail to za malo, zeby
    >"dokladnie zidentyfikowac osobe" czyli nie jest to pelna dana osobowa.

    chyba że adresy w firmie zorganizowane są w ten sposób:

    imię....@f...com.pl

    co umożliwia dokłądną identyfikacje ale o tym już ktos tu kiedyś pisał
    dokładnie (nie chciałbym błednie wskazać ale chyba był to ktos
    podpisujący się Vagla i było to cos w kontekście prawa autorskiego)
    Wiem że ta rada niewiele pomoże ale proponuję przejrzeć archiwum
    pod tym kątem ...

    pozdrawiam

    grzesiek
    //red GL1500/6'99 1:10 w domu i Vmaax w sercu ;)))))
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: z...@a...net , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 5. Data: 2002-01-22 23:27:17
    Od: a...@n...net (Marcin Debowski)

    Dnia Tue, 22 Jan 2002 15:57:39 +0100 w artykule <a2jun2$86j$1@news.telbank.pl>
    m...@m...pl <m...@m...pl> napisano co następuje:
    >Taką samą odpowiedź uzyskałem od prawników GIODO.

    A tak z czystej ciekawości - a jeżeli e-mail ma brzmienie
    i...@c...lub.nazwa.miasta?