  • 1. Data: 2002-01-22 13:04:33
    Temat: Pytana
    Od: "Jarek" <j...@o...pl>

    mam prosbę do grupowiczów. Zależy mi na odpowiedzi na poniższe pytania.

    1 Uwłaszczeni osób prawnych ?
    a) nabycie osobowości prawnej
    b) zgromadzeni kapitału założycielskiego
    c) umocnienie praw niektórych osób prawnych

    2) komercjalizacja przedsiębiorstwa państwowego to:
    a)poddanie przedsiębiorstwa regułom rynkowym
    b)wyprzedaż majątku
    c)przekształcenie go w spółkę
    d)żadna z wymienionych procedur
    3.Umowa nienazwana to:
    a)bez wymieniania nazwisk zawierających umowę
    b)leasingu
    c)o dzieło
    d)żadna z wymienionych
    4.Koncesję na wydobywanie kopalin wydają
    a)stosowne ministerstwa
    b)wojewodowie
    c)urzędy gmin
    d)Ministerstwo Ochrony Srodowiska ,Zasobów Naturalnych

  • 2. Data: 2002-01-23 11:30:21
    Temat: Re: Pytana
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > b)wojewodowie
    > c)urzędy gmin
    > d)Ministerstwo Ochrony Srodowiska ,Zasobów Naturalnych

    od 1.01.2002 -minister właściwy do spraw środowiska,wojewoda,starosta