  • 1. Data: 2013-05-16 17:30:19
    Temat: Legalnosc blokady informacji o infekcjach szpitalnych
    Od: c...@p...onet.pl

    Odprowadzalem pacjenta z mojej rodziny, do szpitala w Warszawie przy ul.Stepinskiej.
    Jak znalazlem sie z nim na sali, lekarze zaczeli krzyczec zebym wyszedl,
    bo panuje infekcja i osoby postronne maja zakaz wstepu do odwolania.
    Wyszedlem, ale poniewaz moglem zdazyc podlapac infekcje, poprosilem
    o informacje, czego moge sie ewentualnie spodziewac, na jakie objawy uwazac?
    Odmowiono mi jakiejkolwiek informacji tlumaczac sie zakazem dyrekcji.

    Czy takie zatajanie informacji jest zgodne z prawem?

    WM

  • 2. Data: 2013-05-16 18:44:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Odmowiono mi jakiejkolwiek informacji tlumaczac sie zakazem dyrekcji.
    >
    > Czy takie zatajanie informacji jest zgodne z prawem?

    To dziala w drugą stronę. To ty mogłeś przynieść coś z zewnątrz i
    zarazić pacjentów, a nie że ty coś wyniosłeś i ktoś cię zaraził.

    Wrzeszczenie na odwiedzających i straszenie infekcją to taki polski folklor.

  • 3. Data: 2013-05-16 22:01:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-16 17:30, c...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Odmowiono mi jakiejkolwiek informacji tlumaczac sie zakazem dyrekcji.
    > Czy takie zatajanie informacji jest zgodne z prawem?
    Trafiłeś na pierwszą władzę w szpitalu, czyli salowe, albo pielęgniarki.
    One muszą pokazać kto tu rządzi, gdzie Twoje miejsce, a że nie mają
    prawa załatwić Cię gazem, rzucić na maskę itp., więc muszą bardziej
    wysilać wyobraźnię, no i głośniej piłować ryja. Jeśli jesteś pacjentem
    pomaga złożenie skargi do odpowiedniego rzecznika, NFZ, z informacją dla
    dyrekcji szpitala. Niestety nie pomaga natychmiastowo.

    Maciek

  • 4. Data: 2013-05-20 10:25:58
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.05.2013 18:44, witek pisze:

    > To dziala w drugą stronę. To ty mogłeś przynieść coś z zewnątrz i
    > zarazić pacjentów, a nie że ty coś wyniosłeś i ktoś cię zaraził.

    A kuku!

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13933170,
    Szpital_Czerniakowski_zamkniety_przez_bakterie_biegu
    nki.html

    MJ