  • 11. Data: 2003-12-04 18:20:39
    Temat: Re: kupno Sp. z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-04 14:23, S.Koper wrote:

    > Przy operacjach typu "kup-pan-stara-spolke-za-grosze" zawsze uzywam konstrukcji
    > uchylenie calego tekstu i nadanie nowego brzmienia. Jak do tej pory ani notariusz,
    > ani sad nie mieli do tego zadnych zastrzezen (ani oporow:).

    Widocznie trafiałes na osoby z rozumem i praktyką - nie zakładałbym , że
    zawsze tak będzie :-)

    > No tak. Te nieszczesne 500. Ktos wie moze, co sie dzieje z projektem rzadowym
    > zmiany KSH?

    Podobno "może zdąży".

    > Otoz to.

    Należy przeanalizować, co spółka będzie robić. Często okazuje się, że i
    tak pieniadze w spółce musza sie pojawić - więc zysk bywa jedynie na
    przesunięciu w czasie. Chyba, że interes ma być zwiniety/upadniety -
    wtedy im mniej włozone, tym lepiej.

    Pozdr: Catbert

  • 12. Data: 2003-12-04 18:27:16
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-04 18:55, jurek wrote:
    > Dziekuje Wszystkim za informacje.
    > Prawde mowiac troszke odechcialo mi sie w to bawic.

    No, nie poddawaj sie tak łatwo!

    Przemysl jedynie, czy rzeczywiście potrzebujesz osoby prawnej do
    prowadzenia biznesu - bo koszty w spółce są nieco wieksze niz w DG.

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2003-12-04 20:49:51
    Od: "jurek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" napisał w wiadomości
    > bo koszty w spółce są nieco wieksze niz w DG.

    Ale rozliczenia pomiedzy wspolnikami latwiejsze.
    J.

  • 14. Data: 2003-12-05 13:23:44
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-04 21:49, jurek wrote:

    > Ale rozliczenia pomiedzy wspolnikami latwiejsze.

    No, ale pytający nie miałby sie z kim rozliczac, bo chciał kupić całe
    100% :-)

    Pzdr: Catbert

  • 15. Data: 2003-12-05 21:22:00
    Od: "jurek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" napisał w wiadomości > >
    > No, ale pytający nie miałby sie z kim rozliczac, bo chciał kupić całe
    > 100% :-)
    Nie, chcialem kupic 100%, czyli udzialy za 4000, nastepnie (lub
    jednoczesnie) podniesc wartosc udzialow do kwoty 125000 i przyjac wspolnika
    z wkladem takze 125000.
    Jurek