  • 1. Data: 2005-02-18 10:05:36
    Temat: kupilem domek z problemami
    Od: "Paweł Leśniak" <p...@p...onet.pl>

    kupilem sobie domek z małą działką w dobrej wierze od wlasciciela, akt
    notarialny ksiega itp. wszycho legal...
    jeszce nie zdazylem zabrać się dobrze do remontu jak zastukala do mnie jakas
    starsza pani wyskakujac z roszczeniem ze ja to niby zawlaszczylem wraz z
    kupnem tej nieruchomosci rzeczy ruchome ktore rzekomo do niej
    nalezą(podkreslam wczesniej o tym nie wiedzialem, nieruchomosć wolna od
    wszelkich wad i służebności) nie przedstawila zadnych dowodów tylko oddawaj
    jej wszystko co tam sobie na papierku napisala-normalnie historia typu cham
    sie uprze i mu daj- skonsultowalem to z osoba od ktorej kupilem domek i ona
    tez potwierdzila ze wszelkie rzeczy znajdujace sie na nieruchomosci sa
    dorobkiem jej zycia a nie jakiejs tam paniusi!. ale,..ale.. natrenta nie tak
    latwo sie pozbyc, wiec dalem jej szanse!powiedzialem niech sobie zabierze co
    chce i idzie do swojego domu!!. ale ona nie!.. ona juz nic nie chce zabrac!
    bo to niby ja zniszcylem jej drogocenne rzeczy i teraz to ona chce
    kase...!!!! no.. tym to juz mnie bardzo rozzłościła! no i pogoniłem ją z
    mojej ziemi!!! oczywiscie z zachowaniem wszelkich dobrych obyczajów -ona
    szła pierwsza a ja otworzylem i mzamknąłem za nią drzwi. No i sie dorobilem
    wlasnie przyszedł pozew !!!!! przeciwko mnie i osobie od której to kupilem o
    zwrot kasy za te rzekome jej rzeczy ruchome no i jeszcze jakies remonty..!!!
    A ja sie pytam jakim prawem?????? czyz nie powinna ona wysówac tych roszczen
    pod adresem osoby od której kupilem ta nieszczesna nieruchomość??? to jest
    jakis koszmar czy sąd nie powinien odrzucic powództwa w stosunku do mojej
    osoby jako oczywiście bezzasadne?? pomocy!!!!
    pozdr.
    pawel

  • 2. Data: 2005-02-18 10:28:07
    Temat: Re: kupilem domek z problemami
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Paweł Leśniak wrote:

> [...]
    > jest jakis koszmar czy sąd nie powinien odrzucic powództwa w stosunku do
    > mojej osoby jako oczywiście bezzasadne?? pomocy!!!!

    Panie Pawle..

    Z jednej strony z sasiadami dobrze jest zyc dobrze...
    z drugiej czesto ludzie lagodnosc biora za slabosc...

    Prosze sie za bardzo nie przejmowac tylko odpowiedziec na pozew,
    ze kupil Pan dom bez obciazen... i niejest dluznikiem tejpani..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-18 14:52:09
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Paweł Leśniak napisał(a):
    > No i sie dorobilem
    > wlasnie przyszedł pozew !!!!! przeciwko mnie i osobie od której to kupilem o
    > zwrot kasy za te rzekome jej rzeczy ruchome no i jeszcze jakies remonty..!!!

    pominąłeś rzcz najważniejsza - jakie dowody?

    > A ja sie pytam jakim prawem??????

    konstytucja gwarantuje prawo do sądu

> [...]
    > jakis koszmar czy sąd nie powinien odrzucic powództwa w stosunku do mojej

    niekoniecznie, jesil od ciebie zada wydania tych rzeczy

    > pomocy!!!!

    nie da sie tobie pomoc, nie znając szczegolow

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-02-18 16:06:33
    Od: "Marcel" <p...@p...onet.pl>

    no pewnie ze tak odpowiedzialem bo wlasnie z sadu wrócilem
    i tu zimny prysznic sad bedzie bieglych powolywal!!!!!
    mowilem ze jest to wlasnie jakies kuriozum ze ja nie powinienem byc wogole
    strona w tej sprawie!!!!
    -sąd odpowiedzial ze to powinienem zostawic do jego decyzji
    no o co tu chodzi to jakas zmowa!!!!!!!!!
    osoba ktora mi to sprzedala bardzo mnie przeprosila za klopoty i sama jest
    wysoce zaskoczona roszczeniami ale sąd też mnie będzie cągal bo jestem ujety
    w pozwie
    czy nie ma sily aby odrazu mnie wylonczono z tej sprawy??? czy za chwile
    przyjdzie mi jeszcze poł wsi i kazdy powie ze cos zostawił a ja bede musial
    to oddac lub za to zaplacic??
    prawdziwy koszmar !!!

> [...]

    przyjdzie mi jeszcze poł wsi i kazdy powie ze cos zostawił a ja bede musial
    pzdr

  • 5. Data: 2005-02-18 16:23:00
    Od: "Marcel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > pominąłeś rzcz najważniejsza - jakie dowody?
    zadnych oswiadczenie ustne zero kwitów!!!

    > konstytucja gwarantuje prawo do sądu

    no tak zaraz przyjdzie pierwszy lepszy i powie ze cos zostawil i ja bede
    musial za to zaplacic i tracic czas i jezdzic do sądu ???

    > niekoniecznie, jesil od ciebie zada wydania tych rzeczy

    ale ona nie ząda juz tych rzeczy tylko kasy!!! ja jej powiedzialem ze moze
    sobie zabrac bo nie przedstawiaja dla mnie zadnej wartosci bez wzgl. na to
    czy one do niej naleza chcialem sie jej pozbyc a ona mówi ze to ja je
    zniszczylem i ze jej za to zaplace ja tej pani nie znam!!!

    > nie da sie tobie pomoc, nie znając szczegolow
    tu nie ma szcegołow ta pani przyszla sobie i oswiadczyla ze jej za to
    zaplace i to wszystkie szczegoly!!!!

  • 6. Data: 2005-02-18 16:23:19
    Od: "Marcel" <p...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2005-02-18 17:32:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Leśniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Pozwać można każdego o cokolwiek. Wygrać taką sprawę w sądzie, to dopiero
    sztuka. Skoro żadnych rzeczy ruchomych w tym domku nie było, więc śpij
    spokojnie i trzymaj się tej linii. Nic tam nie było. Niech ona udowodni, że
    tam coś było. Nie wiem, jak by miała to uczynić.

  • 8. Data: 2005-02-20 14:50:31
    Od: "Marcel" <p...@p...onet.pl>

    dzieki za wsparcie bede spal spokojnie !!!
    ale cos takiego to sie w glowie nie miesci!!!
    pzdr.
    pawel