    From: marek <b...@U...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupile niesprawna uzywana rzecz...
    Date: Mon, 16 Feb 2004 13:41:23 +0100

    Witam Grupowiczow,

    Ok tygodnia temu kupilem na auto-zlome wiatrak do samochodu (uzywany).
    Sprzedawca przekonywal mnie iz wiatrak jest sprawny nawet podlaczyl go na
    chwile do akumulatora i wiatrak krecil sie, ale po zalozeniu go do
    samochodu okazlo sie iz wiatrak jest uszkodzony ( fachowiec stwierdzil iz
    cefki czy cos takiego sa popalone i wiatrak pali bezpieczniki)...

    Teraz moje pytanie - co moge zrobic w takiej sytuacji? Czy prawo obliguje
    sprzedawce do oddania mi pieniedzy lub wymiany wiatraka na inny??

    Serdecznie Pozdrawiam!!
    marek