  • Data: 2004-02-18 18:26:39
    Temat: Re: kupile niesprawna uzywana rzecz...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szwaczu" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7cab.00001255.4033ac62@newsgate.onet.pl

    > [..................]
    > Dobrze że nie ma w prawie przepisu:
    > "prawny full service" obowiązuje jedynie ekskluzywne salony w których
    > kupuje się na prawdę cenne rzeczy. W przypadku gdy kupujesz coś o
    > wartości poniżej 1000zł sprzedawca nie ma prawa uwzględnić reklamacji.

    ROTFL Nie , nie. Mi chodzi o to, że ludziom już się
    w głowach przewraca. Kupi ktoś na złomie
    garść używanych_zardzewiałych śrub i w domu
    dojdzie do wniosku, że one są dobre, ale jemu
    potrzebne są z lewym gwintem i co?. Leci do
    federecji konsumentów z zapytaniem czy ma prawo
    zwrotu i jeśli tak, to jaka jest podstawa prawna.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Na nic skrzydła, kiedy ptasi móżdżek."