  • 1. Data: 2003-12-12 20:46:14
    Temat: ksiazeczka mieszkaniowa -wspolwlasnosc
    Od: "f." <...@p...onet.pl>

    Witam
    dostalam dzis maila z PKO BP z odpowiedzia na moje pytanie o "premie
    gwarancyjna v. wspolwlasnosc" o tresci "Pragne poinformowac, iz nie ma
    mozliwosci wyplaty premii gwarancyjnej na
    wspólwlasnosc przy zakupie mieszkania. Interpretuja to przepisy zawarte w
    Dz .U. Nr 127 z dnia 10 sierpnia 2002 roku poz.1090."

    Kupilam swoje mieszkanie z tata, na razie nasze nazwiska figuruja tylko na
    umowie o zakupie mieszkania.
    W tekscie ustawy
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase jest mowa o wlasnosci
    ulamkowej, czy jest mozliwosc zeby to jakos obejsc (tata sie upiera zeby byc
    wspolwlascicielem ), np . nie zaznaczajac kto w jakim procencie jest
    wlascielem mieszkania (uprzedzam ze zgaduje, nie znam sie na tym w ogole)?
    Jaka jest definicja wspolwlasnosci, czy malzonkowie tez tworza
    wspolwlaspnosc (albo krewni w lini prostej ojciec-corka)? Bo jesli tak, to
    znaczyloby ze malzenstwa nie maja prawa do premii gwarancyjnej...??

    Pomocy, blagam ! :-) Za tydzien mam wizyte u notariusza i musze cos wymyslec
    zeby ta nalezna mi premie jakos od PKO PB wydrzec ;-)

    pozdrawiam
    fela