  • 1. Data: 2003-12-12 22:04:34
    Temat: Zapłata za usługę (trochę długie)
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Witam,
    Sytuacja wygląda po krótce tak:
    Mam umowę z firmą xxx na wykonanie zdjęć oraz video ze ślubu i wesela.
    Powiedzmy, że kwota z umowy to 2000zł. Ponieważ firma przeciągnęła termin
    oddania materiału o prawie miesiąc obniżyła cenę do 1600zł.
    Wpłaciłem 1000zł, a 600 powinienem dopłacić po otrzymaniu i obejrzeniu
    kasety czyli za 3 dni.
    Niestety firma znowu przeciagnela termin i kaseta doszla po 2 tygodniach.
    Po obejrzeniu kasety okazalo się ze jest trochę niedoróbek wyslalem wiec
    maila z prosba o ich poprawienie (rowniez dwa razy dzwoniłem). Oczywiscie
    nikt sie ze mna nie skontakotowal i nic nie poprawil. Po 2 miesiacach
    otrzymalem informację z prośbą o doplatę umowionej kwoty.
    Chetnie doplace, ale po poprawieniu usterek (watpie jednak aby cokolwiek
    mogli poprawic bo material pewnie juz dawno skasowali).
    Czy w takiej sytuacji firma może skierować sprawę do sądu? Jak wygląda moja
    pozycja? Czy mogę się bronić źle wykonaną usługą? Czy może lepiej pojsc na
    kompromis (jeśli się da) i wplacić powiedzmy 300zł jako koncowe rozliczenie
    w zamian za akceptację kasety i dvd z usterkami.
    Proszę o pomoc w podjęciu decyzji.

    Mariusz