    From: soczus <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: książeczka mieszkaniowa PKO
    Date: Thu, 14 Apr 2005 14:43:13 +0200

    Witam wszystkich, mam następujący problem (?): książeczka
    mieszkaniowa PKO założona w 1979r, na którą regularnie co miesiąc przez
    te wszystkie lata (do dziś) wpłacano pieniądze (jakieś niewielkie, ale
    zawsze...). Ostatnio dałem ją do wyceny w PKO BP dla bud. wielorodz.:

    stan oszczędności ok. 1100 zł
    premia za syst. oszcz. ok. 0,7 zł (!!!)
    odsetki ok. 2000 zł
    premia gwarancyjna ok. 4400 zł
    razem ok. 7500 zł

    O ile dobrze się orientuję to oprocentowanie nie było zmieniane od
    1979 (nikt nie wydawał takiej dyspozycji). Chcę zlikwidować książeczkę
    (najprawdopodobniej nie będzie można skorzystać z premii gw.) i moje
    pytanie brzmi:
    Czy istnieje jakaś podstawa do odwołania się od powyższej wyceny
    (odsetki?) i czy można poprzez odwołanie lub sprawę sądową uzyskać od
    PKO wyższe kwoty? Czy jest sens kruszyć o to kopię?

    pozdrawiam
    soczus