  • 1. Data: 2011-06-10 11:33:17
    Temat: [kronika2prl] Jak wykańczać ludzi. Szarlataneria
    Od: mi <m...@o...pl>

    Tło:
    http://lubczasopismo.salon24.pl/bezprawie/post/30943
    4,sedzia-kleszcz-z-krakowa-i-obserwacja-psychiatrycz
    na

    Właściwy dokument:
    http://m.nowyekran.pl/096b44a7fbeb112ce6bd17ee073757
    9b,0,0.jpg
    http://m.nowyekran.pl/5560bac53535e999d203abbba7fc65
    1e,0,0.jpg

    cytat z niego:
    "(...) albowiem
    jak wynika z treści opinii biegłych lekarzy psychiatrów z dnia
    19.05.2011 r., odnośnie skazanego Tadeusza Chołdy w oparciu o jego
    psychiatryczne, ambuatoryjne, o akta sprawy min. _wykluczono_ _chorobę_
    _psychiczną_ w rozumieniu psychozy oraz upośledzenie umysłowe.
    _Niemniej_ jednak prezentowane przez niego podczas tego badania
    wypowiedzi, _mogące_ _sugerować_ _urojeniową_ _interpretację_
    _niektórych_ _faktów_, są możliwe do potwierdzenia lub wykluczenia tylko
    w warunkach szpitala. (...)"
    wydane przez SSO Bogusława Kleszcza

    Czyli szarlatan sądowy, domorosły psychiatra SSO Bogusław Kleszcz, wbrew
    opinii biegłych lekarzy psychiatrów wykluczającej chorobę psychiczną,
    wg. własnego uznania orzeka o podejrzeniach medycznych i zarządza
    przetrzymanie w psychuszcze bez wskazania terminu.

    Mieliśmy już na grupie mendę sądową, która przez kilka lat swoich
    adwersarzy pomawiała o różne ułomności psychiczne i umysłowe. Widać taki
    zwyczaj polskich sędziów.

    Sprawa jest przedstawiona dość rzeczowo tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=lH6CxTjnOEo

  • 2. Data: 2011-06-10 12:01:42
    Temat: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
    Od: mi <m...@o...pl>

    Z przyjemnością przedstawię swoją "urojeniową interpretację pewnych
    faktów" (by SSO Kleszcz):
    - sądownictwo w Polsce jest bezpośrednią kontynuatorką sądownictwa
    stalinowskiego zainstalowanego przez Sowietów;
    - sądownictwo stalinowskie składało się w sporej części z ludzi
    niekwalifikowanych, np. z wykształceniem podstawowym i po
    trzymiesięcznym kursie prawa;
    - w polskim sądownictwie nie było żadnej cezury od czasów stalinowkich
    do dziś;
    - w sądownictwie polskim nie było lustracji ani żadnej formy
    oczyszczenia środowiska;
    - sędziowie kooptują się sami od czasów stalinowkich;
    - rząd Mazowieckieg wcisnął na publiczny użytek bajeczkę, że sędziów nie
    trzeba oczyszczać, bo oczyszczą się sami. Funkcjonuje ona powszechnie z
    równorzędnymi bajkami o Świętym Mikołaju i dzieciach przynoszonych przez
    bociany.
    - jak widzimy wokół siebie sędziowie od dwudziestu lat skutecznie się
    oczyszczają i są absolutnie czyści.

    Pytanie otwarte: czy rozsądna jest wiara, że banda szubrawców
    kooptujących się i dobierających do swojego środowiska nowych członków
    wg. własnego uznania wykooptuje się na środowisko z etosem, silną etyką
    i zasadami? W Polsce taki eksperyment trwa. Wyniki przedstawią history
    prawa za kilkadziesiąt lat.

  • 3. Data: 2011-06-10 12:51:42
    Temat: Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 14:01:42 +0200, mi napisał(a):

> [...]
    > wg. własnego uznania wykooptuje się na środowisko z etosem, silną etyką
    > i zasadami? W Polsce taki eksperyment trwa. Wyniki przedstawią history

    Kilkadziesiąt? - nie zauważasz, że to się już stało? Przełomowa data to 10
    kwietnia 2010. Proceder kwitnie:
    http://wyborcza.pl/1,75248,9758202,Tajemnicze_odsuni
    ecie_prokuratora_od_Smolenska.html
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 4. Data: 2011-06-10 21:33:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 14:51:42 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Kilkadziesiąt? - nie zauważasz, że to się już stało? Przełomowa data to 10
    > kwietnia 2010. Proceder kwitnie:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,9758202,Tajemnicze_odsuni
    ecie_prokuratora_od_Smolenska.html

    92,Kaczynski_atakuje_prokuratora__sprawdzcie_mu_prze
    szlosc_.html