eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2011-06-10 09:30:29
    Temat: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    zareklamoalem usluge, dekoder zle funkcjonuje i nie nagrywa wlasciwie
    czasem sie to zdarza ze jest czarny obraz, albo nie nagra koncowki filmu
    gdzie wsciec mozna sie na maxa

    Szanowny Panie,
    informuję, że wniesiona reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie.
    W kwestii problemów z funkcjonowaniem Turbodekodera HD wyjaśniam, że we
    wskazanym przez
    Pana terminie telewizja nowej generacji n nie odnotowała awarii,
    skutkującej ograniczeniem dostępu do świadczonych
    usług.
    1
    Rozdział XI ustęp 2 punkt 2 Regulaminu Świadczenia Usług
    2
    Rozdział XI ustępy 2
    3 Regulaminu Świadczenia Usług
    Rozdział IX ustęp 2 Regulaminu Świadczenia Usług

    Zaznaczam, że reklamowana przez Pana usługa nagrywania nie jest objęta
    opłatą abonamentową,
    w związku z tym nie przysługuje odszkod owanie w rozumieniu regulaminowym

    Ponadto informuję, że w przypadku nieprawidłowego działania sprzętu
    dekodującego służą Konsultanci
    telefonicznego Centrum Abonenta. Natomiast w przypadku stwierdzenia usterki
    Abonent zobowiązany jest do
    dostarczyć dekoder i kartę dekodującą do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i
    Serwisu

    W opisanym przez Pana problemie pomocne może być przywrócenie ustawień
    domyślnych dekodera


    ------------------------

    gdyby to bylo USA adlo by pytanie co jest do cholery
    tutaj usluga ktore jest opcja dodatkowo platna bo za dekoder sie placi extra
    nie jest objeta
    jakas oplata abonamentowa, no dobra ale dzierzawie dekoder i zaplacilem za
    to z gory na rok
    wiec jak nie nagrywaja mi sie filmy, a ostanio jest ok, to dlaczego skampia
    z rekompensata czyli
    upustem skoro usluga nie zostala wykonana




  • 2. Data: 2011-06-10 11:15:48
    Temat: Re: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris_Poland wrote:
    > gdyby to bylo USA adlo by pytanie co jest do cholery
    > tutaj usluga ktore jest opcja dodatkowo platna bo za dekoder sie
    > placi extra nie jest objeta
    > jakas oplata abonamentowa, no dobra ale dzierzawie dekoder i
    > zaplacilem za to z gory na rok
    > wiec jak nie nagrywaja mi sie filmy, a ostanio jest ok, to dlaczego
    > skampia z rekompensata czyli
    > upustem skoro usluga nie zostala wykonana

    wydaje mi sie że jeśli urządzenie jest własnością firmy a ty tylko
    dzierżawisz je to w wypadku uszkodzenia firam powinna dostarczyć nowe
    sprawne urządzenie.


  • 3. Data: 2011-06-10 14:28:43
    Temat: Re: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 13:15:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    /../
    > wydaje mi sie że jeśli urządzenie jest własnością firmy a ty tylko
    > dzierżawisz je to w wypadku uszkodzenia firam powinna dostarczyć nowe
    > sprawne urządzenie.

    A jak użytkownik popsuty to nowego użytkownika?


  • 4. Data: 2011-06-11 08:21:37
    Temat: Re: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:issopa$1oi$1@mx1.internetia.pl...
    > Szanowny Panie,
    > informuję, że wniesiona reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie.
    > W kwestii problemów z funkcjonowaniem Turbodekodera HD wyjaśniam, że we
    > wskazanym przez
    > Pana terminie telewizja nowej generacji n nie odnotowała awarii,
    > skutkującej ograniczeniem dostępu do świadczonych
    > usług.
    >
    > Ponadto informuję, że w przypadku nieprawidłowego działania sprzętu
    > dekodującego służą Konsultanci
    > telefonicznego Centrum Abonenta. Natomiast w przypadku stwierdzenia usterki
    > Abonent zobowiązany jest do
    > dostarczyć dekoder i kartę dekodującą do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i
    > Serwisu
    >
    > W opisanym przez Pana problemie pomocne może być przywrócenie ustawień
    > domyślnych dekodera
    >
    ODPOWIEDŹ PRAWIDŁOWA.
    Kulturalnie napisali ci: spadaj naciągaczu!

    Tobie to się we łbie poprzewracało!!!
    Pewnie następny rok za darmo powinieneś dostać, a dekoder nowy powinien przywieść ci
    serwisant i na kolanach przepraszając podłączyć go?!!!!
    Spadaj na drzewo ze swoimi problemami!!!

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1