  • 1. Data: 2005-05-17 21:24:43
    Temat: kredyt normatywny - mieszkanie spółdzielcze własnościowe
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Witam,
    szukam informacji na ten temat. Poczytałem ustawy dostępne na stronie
    ministerstwa infrastruktury, wiem że jeżeli się spłaci do końca grudnia
    br. 30 % to resztę umarzają.
    Czy ktoś z Was miał z "normatywem" do czynienia, spłacał go ?
    Czy kwota całości zadłużenia od, powiedzmy 8-10 lat zmalała, czy cały
    czas utrzymuje się na tym samym poziomie ?
    Czy przejęcie takiego kredytu obniża zdolność kredytową ?
    Radzisz