  • 1. Data: 2005-05-17 19:19:08
    Temat: Wypowiedzenie najmu
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    W jaki sposób mogę wypowiedzieć najemcy umowę najmu na czas określony,
    jeżeli nie zawarto takiej klauzuli w umowie najmu lokalu użytkowego? Firma
    zwolniła żonę bez podania przyczyn, zatrzymując pawilon, który w świetle
    prawa jest własnością małżonków. Umowa wygasa w lutym 2006 r.
    Bn

  • 2. Data: 2005-05-17 20:33:04
    Temat: Re: Wypowiedzenie najmu
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "ropoiwzk" <r...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwolniła żonę bez podania przyczyn, zatrzymując pawilon, który w świetle
    > prawa jest własnością małżonków. Umowa wygasa w lutym 2006 r.

    IMO na piśmie ale za zgodą obydwu stron, inaczej niestety nie możesz.

  • 3. Data: 2005-05-17 21:17:14
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > W jaki sposób mogę wypowiedzieć najemcy umowę najmu na czas określony,
    [...]

    umowy zawartej na czas okreslony nie mozna wypowiedziec chyba ze jedna ze
    stron nie dotrzymuje umowy wtedy idziesz np do sadu
    TB

  • 4. Data: 2005-05-17 21:17:42
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    Użytkownik "Kicek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ropoiwzk" <r...@h...com> napisał w wiadomości

    > IMO na piśmie ale za zgodą obydwu stron, inaczej niestety nie możesz.

    A jako osoba trzecia (wspólnota majątkowa), bez ktorej zgody zawarto umowę?

  • 5. Data: 2005-05-17 21:57:14
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>