  • 1. Data: 2003-04-02 14:41:08
    Temat: kredyt dla studenta prowadzacego dzial. gosp.
    Od: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>

    Witam serdecznie. Wraz ze znajomym zasnanawialismy sie gdzie i na jakich
    warunkach mozna ubiegac sie o kredyt? Moj znajomy (student) rozpoczal dzial.
    gospodarcza jako osoba fizyczna. I tutaj sie pojawia pytanie czy sa jakies
    kredyty wlasnie dla takich osob? Slyszalem kiedys o programie "pierwsza
    firma" ale nie za bardzo kojarze i kredytach niskooprocentowanych. Dziekuje
    bardzo za wszelkie informacje.

    Łukasz

    m...@p...fm
    żeby do mnie napisać usuń NOSPAM z mojego adresu